beantwoord

Jim Jam niet beschikbaar uit kidspakket

• 1 maart 2018
  • 12 reacties
  • 840 keer bekeken

Reputatie 1
Ik deed een half uurtje geleden mijn tv aan voor mijn dochtertje en zet hem meestal op de zender Jim Jam vanwege de leuke programma's voor haar. Maar er staat: Deze omroep is gestopt met uitzenden. Komt deze zender nog wel terug ? Zo niet dan zou dat wel erg jammer zijn en dan zie ik het nut om het kidspakket te houden niet meer omdat het dan weer een zender minder is. Of heeft dit te maken met een update of wat anders ?
icon

Beste antwoord door Deborah 1 maart 2018, 18:47

Hey Stefanie26, jammer inderdaad dat je dochtertje door het stoppen van de zender niet meer naar Jim Jam kan kijken. Helaas komt er geen vervanging voor de zender. De opnames worden nog een maand bewaard.

Ik heb even een stukje via YouTube gekeken en ik kan me voorstellen dat kinderen dit leuk vinden;). Heb je een Apple TV of Chromecast? Ik lees op internet dat je met een Apple TV of Chromecast via VTM Kazoom naar Jim Jam kunt kijken. Of misschien kun je via YouTube Jim Jam aanzetten. Je kunt ook YouTube gebruiken via MeerTV op de tv-ontvanger. Indien je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag 😳.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 1
Inmiddels de klantenservice maar opgebeld. Blijkt dat de zender Jim Jam helemaal stopt in Nederland. Erg jammer want mijn dochtertje vond dit juist de leukste zender. Heb een goedmakertje gekregen voor het stoppen van deze zender.
Reputatie 4
Badge +6
Hey Stefanie26, jammer inderdaad dat je dochtertje door het stoppen van de zender niet meer naar Jim Jam kan kijken. Helaas komt er geen vervanging voor de zender. De opnames worden nog een maand bewaard.

Ik heb even een stukje via YouTube gekeken en ik kan me voorstellen dat kinderen dit leuk vinden;). Heb je een Apple TV of Chromecast? Ik lees op internet dat je met een Apple TV of Chromecast via VTM Kazoom naar Jim Jam kunt kijken. Of misschien kun je via YouTube Jim Jam aanzetten. Je kunt ook YouTube gebruiken via MeerTV op de tv-ontvanger. Indien je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag 😳.
Reputatie 1
Badge
Inderdaad erg jammer, het was hier ook de favoriet.
Komt er ook iets voor in de plaats wat vergelijkbaar is?
Betaal wel voor het kidspakket, maar zonder JimJam is er niet veel soeps in dit pakket.

Ook mijn bevindingen gerapporteerd aan de klantenservice, maar van enige compensatie kon geen sprake zijn...
Tis dat ik nog een dreumes thuis heb die babyTV leuk vindt, anders is er geen reden meer voor kidspakket wat ons betreft.
Reputatie 4
Badge +6
Hi Sunny-side-up, dat kan ik na het weekend voor je navragen! Mijn collega's die hier mogelijk een antwoord op hebben kan ik niet meer bereiken. Mocht er geen vervanging komen dan kan ik het Pluspakket 2 maanden gratis aanzetten. Om te voorkomen dat je daarna voor het Pluspakket gaat betalen, kun je eenvoudig het Pluspakket uitzetten. In de loop van volgende week hoop ik meer te weten 😳.
Het lijkt erop dat we dit te danken hebben aan Ziggo, deze stopten zelf met de doorgifte per 1 maart daarom stopt jimjam nu overal.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/kinderzender-jimjam-stopt-in-nederland/
Reputatie 4
Badge +6
@Sunny-side-up, ik weet inmiddels meer. Helaas komt er geen vervanging voor de zender:(. De opnames worden nog wel een maand bewaard. Om andere klanten met dezelfde vraag hierover te informeren voeg ik deze informatie toe aan het gemarkeerde antwoord.
Reputatie 1
Badge
@Deborah - Telfort
Jammer dat er niks voor terug komt, jimjam had als enige wat onschuldige kinderprogramma's. De overige zenders in het pakket vinden we erg druk voor onze kids. Zapp extra is ook wel oké meestal, maar daar heb ik het kidspakket niet voor nodig. Hoe gaat het verder met de pluspakket aanbieding?
Reputatie 4
Badge +6
@Sunny-side-up, het Pluspakket kan ik twee maanden gratis voor je aanzetten:$. Het enige is dat je het over 2 maanden even zelf moet uitzetten. Mocht je dit willen dan hoor ik het graag.
Reputatie 1
Badge
@Sunny-side-up, het Pluspakket kan ik twee maanden gratis voor je aanzetten:$. Het enige is dat je het over 2 maanden even zelf moet uitzetten. Mocht je dit willen dan hoor ik het graag. lijkt me prima Deborah.
Reputatie 1
Badge
@Deborah - Telfort
Krijg ik hier nog nader bericht over? Of moet ik nog iets doen? :?
Reputatie 4
Badge +6
Hé dat is gek! Ik had geen melding gekregen van je eerdere bericht. Ik heb zojuist het Pluspakket voor 2 maanden gratis aangezet 😳. Als je er niet voor wil betalen hoef je het alleen over 2 maanden zelf uit te zetten.
Reputatie 1
Badge
Super bedankt @Deborah - Telfort

Reageer