Itv Telfort i.c.m Digitenne

• 23 februari 2012
  • 4 reacties
  • 1965 keer bekeken

Badge
Het is helaas nog niet bekent wanneer het gebruik van 2 tv boxen van Telfort beschikbaar komt.

Daarom heb ik nu een extra digitenne kastje voor €4,- per maand besteld.

De medewerker aan de telefoon wist mij te vertellen dat ik dan wel aan een jaarabonement van Digitenne vast zit.

Mocht de 2e tv box beschikbaar komen kan ik dus niet zomaar mijn digitenne abonement opzeggen, of zal het dan wel mogelijk zijn om de tweede tv box te nemen en het digitenne abonement op te zeggen?

4 reacties

Badge +4
Het Digitenne-abonnement is toch gratis? Je betaalt alleen voor de huur van de kastjes. En als je die terugstuurt, betaal je neem ik aan geen huur meer. Of moet je verplicht minimaal een jaar huren oid? Want dan had je dus beter een tweedehandsje op marktplaats kunnen ritselen.
Badge
Van de site van digitenne.

Wat zijn de voorwaarden van Digitenne?
Als je Digitenne bestelt, ga je akkoord met het afnemen van Digitenne voor minimaal een jaar

Ik denk dat de kans groot aanwezig is dat het toch ook in combi met itv van telfort zo is.
Je huurt een kastje en ze lopen zo wel het risico dat er mensen na 1 maand al weer opzeggen en dan krijgen ze dus een kastje retour die niet betaald is en ook alle andere kosten zijn dan niet dekkend.

maar denk dat webcare dit beter weet
Badge
Ik vind dit erg onduidelijk en zou wel zelf een digitenne kastje + smartcard willen kopen maar weet niet of ik dan wel verbinding met de digitenne mast kan maken.
Badge +4
Als je zelf kastje + kaart koopt, zou je IN THEORIE telefonisch die kaart moeten kunnen activeren op je gratis digitenne-abonnement die je bij Telfort krijgt en als je dus geen kastjes van KPN huurt, dan betaal je dus niks.

Maar of dit in de praktijk ook lukt... is nog steeds onduidelijk vind ik.

Reageer