Itv Storing?

• 12 maart 2013
  • 32 reacties
  • 8026 keer bekeken

Al sinds gisteravond problemen met itv .. Haperend beeld.. Snelheid internet is goed.. Reset gedaan van modem en decoder.. Software al 4 x verwijderd. Kom ik vandaag thuis.. Helft van de programma's melding opname mislukt. Programma's kunnen niet verwijderd worden.. Wel via app.. Wie kan me helpen? Tv kijken gaat wel gewoon..

32 reacties

Badge +1
Ik heb ook problemen hier, sinds 3 weken telfort.
Sinds afgelopen weekend geen zenders meet beschikbaar

Kornelis, om geholpen te worden adviseer ik je een eigen topic te maken met een duidelijke probleembeschrijving

Ik begrijp best dat Kornelis ook hier post Tuut-Tuut
Op zijn eigen topic krijgt hij al 3 dagen geen enkele reactie.
Ik denk dat het aan iedereens aandacht is ontsnapt :)

https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/storing-interactieve-tv-zenders-tijdelijk-niet-beschikbaar-33052/#post333448
En nog niks gehoord..
Reputatie 4
Badge +3
@marco88,

Ik wil je adviseren zelf contact op te nemen met de klantenservice, er is tussendoor 4 keer gepoogd je te bereiken maar steeds geen gehoor.

Dan kunnen we dit zsm afsluiten.

Henk
Hier weer even een update...

Na wekenlange storingen en uren klantenservice à 10 cent per minuut niks verbeterd..

Nu doet de tv ontvanger hellemaal niks meer.. Vanochtend liep hij weer vast .. Software zoals ik al dagelijks moet doen weer verwijderd..

Als ontvanger opnieuw opstart blijft er in beeld menu wordt geladen... Dit kan enkele minuten duren.. Weer klantenservice gebeld.. Terugbelafspraak moeten maken is de conclusie van het telefoongesprek van een uur à 10 cent per minuut.,,

Eerst mogelijke datum zaterdag 11 mei!!!!! Mevrouw bolkow van Telfort wist mij nog wel te vertellen dat ze het vervelend vind.. Dat dan weer wel..

Alle testen en dingetjes al 1000 keer gedaan.. Nu Hellemaal geen tv meer!

Nu dus bijna anderehalve week Hellemaal niks maar wel betalen., pffff
Badge
Bellen heeft over het algemeen nu eenmaal heel weinig zin. Naar welke grote organisatie dan ook.

Of het nu de internetbedrijven zijn, Ziggo, UPC, Telfort of wie dan ook, het is allemaal hetzelfde. De mensen in een callcenter zijn vaak studenten, of verder niet geschoold. Hoge doorloprate met medewerkers, waardoor je steeds weer nieuwe mensen hebt die niet alles weten. Heel vaak, hoe jammer ook, kastje naar de muur verhaal totdat je iemand treft die langer er werkt, meer kennis heeft en het probleem direct herkent en kan afwerken.

Maar eigenlijk is een telefoon servicenummer uit de tijd, op meerdere manieren en zorgt het voor veel frustratie en extra kosten.

Beste is naar mijn mening een forum, met mods zoals Henk en Hugo. Je weet gewoon dat er echt wat gebeurd, naar mijn mening althans. Eigenlijk zouden ze dat callcenter met medewerkers moeten verkleinen en Henk/Hugo meer medewerkers geven, mensen standaard doorsturen naar dit forum als ze bellen...

Probleem nu is denk ik dat Henk/Hugo uit alle macht zoveel mogelijk vragen proberen af te werken, maar dat het ook aardig veel op hun bordje is.
Reputatie 8
Badge +10
Eigenlijk zouden ze dat callcenter met medewerkers moeten verkleinen en Henk/Hugo meer medewerkers geven, mensen standaard doorsturen naar dit forum als ze bellen...

Hoe zie je dat voor je..?
Er komen op de helpdesk dagelijks duizenden telefoongesprekken binnen.
Wil je die allemaal naar dit forum sturen..?
Badge
Eigenlijk zouden ze dat callcenter met medewerkers moeten verkleinen en Henk/Hugo meer medewerkers geven, mensen standaard doorsturen naar dit forum als ze bellen...

Hoe zie je dat voor je..?
Er komen op de helpdesk dagelijks duizenden telefoongesprekken binnen.
Wil je die allemaal naar dit forum sturen..?

Wil je die mensen allemaal gefrustreerd een uur aan de telefoon laten hangen?

Natuurlijk laat maar komen naar het forum. Van die duizenden gesprekken vragen 70% zo ongeveer dezelfde vraag als een ander al doet. Dus die sluiten aan in een reeds gemaakt topic. Of starten een nieuw topic dat samengevoegd kan worden met een ander.

Telefoon is achterhaald. Mensen stellen dezelfde vraag keer op keer, het is logischer dit af te vangen op een forum.

Dus ja, zolang er maar genoeg capaciteit in forum mods is.

Reageer