Itv Storing?

• 12 maart 2013
  • 32 reacties
  • 8026 keer bekeken

Al sinds gisteravond problemen met itv .. Haperend beeld.. Snelheid internet is goed.. Reset gedaan van modem en decoder.. Software al 4 x verwijderd. Kom ik vandaag thuis.. Helft van de programma's melding opname mislukt. Programma's kunnen niet verwijderd worden.. Wel via app.. Wie kan me helpen? Tv kijken gaat wel gewoon..

32 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je draadloze adaptors voor je iTv dan kun je die resetten d.m.v. indrukken kleine knopje je moet dit wel binnen de 2 minuten doen
Heb alles bekabeld..
Reputatie 8
Badge +18
Haal de voedingskabel los van je decoder en dan er weer in en dan even afwachten of deze reset beter voor je uitpakt
Inmiddels al 20 x gedaan..
Reputatie 8
Badge +18
Dan moet je even wachten totdat Henk van Telfort er naar gaat kijken
Reputatie 4
Badge +3
@marco88,

Ik zie dat er inmiddels al een geruime tijd een storingsmelding voor jouw verbinding actief is. Ik heb deze zojuist doorgezet om vandaag, uiterlijk morgen een terugkoppeling te krijgen. Mijn excuses voor de lange wachttijd.

Henk
Hoop het,.
Reputatie 4
Badge +3
@marco88,

Zou je mij in een privé bericht nogmaals jouw mobiele nummer willen doorgeven? Ik zie dat er 3 belpogingen zijn geweest maar helaas geen gehoor.

Henk
@henk
Gestuurd!
ik heb exact het zelfde probleem en alles ook al meermaals reset en nieuw bekabeld. ook is een mail uitgegaan naar jullie. want is het behoorlijk irrirant.
Gisteren alweer een half uur aan de telefoon gezeten met de klantenservice ..
Ik heb zaterdag gebeld met de klantenservice en ik moest even de software verwijderen, zodat hij er nieuwe op zou zetten.
Dit ging eventjes goed en toen ik de instellingen van het beeld veranderde ging het weer mis.
Daarom van mijn zusje een ontvanger meegenomen en aangesloten, maar nu heb ik geen HD zenders meer.
Op mijn eigen kastje niet en op die van mijn zusje ook niet.

Zij heeft geen HD zenders in haar basispakket zitten?
Graag zou ik willen weten of ze bij hun niet beschikbaar zijn op hun adres?

En graag wil ik weten hoe het kan dat er constant haperingen zitten in ons ontvangst en wat daar aan te doen is.

Modem is meerdere malen gereset en gereboot.
De tv ontvanger is ook meerdere malen teruggezet naar fabrieksinstellingen en software aangepast.

Graag zou ik even privecontact hebben met iemand van Telfort.
Want bellen doe ik liever niet meer, omdat er vaak een flinke wachttijd is en met een mobiel ontzettend veel kost om te bellen.
Heb al 2x eerder meer dan een half uur moeten bellen.
Inderdaad een duur belletje naar de klantenservice.. Weet er alles van..
Zou er iemand van Telfort aub contact met mij op kunnen nemen?
@Henk

Ben nog steeds niet teruggebeld ..
Reputatie 4
Badge +3
@marco88,

Nogmaals een statusupdate gegeven, er wordt vanmiddag contact met je opgenomen.

Henk
@henk

Ben vandaag niet gebeld ..
Zelf maar weer gebeld.. Vanochtend nieuwe decoder ontvangen.. De vip1963.. Ruim 2 x zo groot als de eerste die ik had.. Jammer.. Maar opgelost.. Althans dat dacht ik. Decoder is zeer traag en beeld slecht,, dan oude decoder er maar weer op.. Klantenservice gebeld .. Alweer een nieuwe onderweg.. Medewerker vertelde dat dit ook de vip 1963 is.. Beetje jammer.. Ondertussen is tv kijken praktisch onmogelijk.. Baal hier van Telfort!
Heb hier ook problemen mee, afgelopen woensdag update van modem geweest, sindsdien om de 5 minuten de melding ZENDER NIET BESCHIKBAAR, zap je weg en weer terug dan doet ie het weer voor 5 minuten, hoop dat hier snel een oplossing voor komt, want ik er een half uur overgedaan om uit te leggen dat het ECHT niet aan mijn bekabeling ligt........
Ondertussen al 2 weken geleden mijn klacht gemeld.. Waarom hoor ik niks meer @Henk?!? Wil heel graag geholpen worden.. Mijn nummer al via pb aan Henk doorgeven en nog een keer via de klantenservice..
Kan iemand van TELFORT mij helpen????
@Henk waarom hoor ik niks meer? Erg jammer dit..
Reputatie 4
Badge +3
@marco88,

Ik heb meteen de afdeling die hierover gaat erop geattendeerd om je te bellen. Volgens mij is dat vandaag kennelijk gedaan, wat is daar exact uitgekomen?

Henk
Badge
Ik heb ook problemen hier, sinds 3 weken telfort.
Sinds afgelopen weekend geen zenders meet beschikbaar
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb ook problemen hier, sinds 3 weken telfort.
Sinds afgelopen weekend geen zenders meet beschikbaar

Kornelis, om geholpen te worden adviseer ik je een eigen topic te maken met een duidelijke probleembeschrijving

Reageer