beantwoord

iTV opzeggen

  • 18 april 2019
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Goede middag,
Ik heb net per telefoon iTV opgezegd omdat mijn dochter wil graag naar iets anders kijken.
Maar nu krijg ik een email "Uw opzegging van Alles-in-1 Standaard".
Wat betekent dat? Zal ik in een maand mijn Internet ook verliezen?
ik wil dat niet. Wat zal ik doen? Internet apart bestellen?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 19 april 2019, 16:05

Hoi Vitaly, geen idee wat hier nu mis gaat. Ik zie ook een opzegging van je hele abonnement. Mijn advies is om of met ons te bellen op 0900-9596, lokaal tarief. Een andere mogelijkheid is om je terug te laten bellen, vul dinsdag hier je nummer in. Die mensen zijn tot dinsdag niet aanwezig in verband met Pasen.
Bekijk reactie

2 reacties

Je hebt als ik het goed lees en de klanten service het goed heeft geregeld
Alles in 1 inderdaad opgezegd en je zou daar dan of alleen internet of internet en bellen voor moeten terugkrijgen.

Dus naast deze opzegging moet er ook een bericht komen met het nieuwe product.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Vitaly, geen idee wat hier nu mis gaat. Ik zie ook een opzegging van je hele abonnement. Mijn advies is om of met ons te bellen op 0900-9596, lokaal tarief. Een andere mogelijkheid is om je terug te laten bellen, vul dinsdag hier je nummer in. Die mensen zijn tot dinsdag niet aanwezig in verband met Pasen.

Reageer