beantwoord

itv opnames niet te zien op iPhone

  • 17 oktober 2019
  • 24 reacties
  • 339 keer bekeken

Reputatie 1

Ik kan via itv geen opnames meer zien op mijn iPhone. Ik krijg dan bijgevoegde melding. Wat moet ik doen?

gr. Maarte

 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 november 2019, 12:47

Ik ben er weer. Mijn collega wil het graag verder onderzoeken. Hij heeft hiervoor een aantal vragen waar hij het antwoord graag op wil weten. 

Welke opnames zie je nu die niet goed gaan? Graag wil ik daarvan weten, de titelnaam, datum van uitzending en via welk kanaal deze is opgenomen. 

Graag de meest recente opnames. En zou je tot het onderzoek is afgerond geen opnames willen verwijderen. Dan blijft alles duidelijk voor de specialist. 

Bekijk reactie

24 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @wmjee, ik lees dat je graag de opnames wilt kijken via jouw iPhone. Nu zijn ze daar op echter niet zichtbaar. Je krijgt een foutmelding. :(

De opnames zijn verder wel beschikbaar op de ontvanger en via de browser

Heb je ook al uitgelogd uit de app, deze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zie je daarna de opnames wel?

Zo niet, zou je mij dan willen vertellen welk type iPhone je hebt, welke iOS daar op staat. En graag het versienummer van de app. Deze kun je vinden onder jouw profiel onder hulp & ondersteuning. Ik hoor graag van je. 

Reputatie 1

Beste Bart,

Ik heb de itv app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en krijg nog steeds dezelfde melding.

Ik heb een iPhone Xr en heb momenteel iOS 13.1.2

Gr. Maarten

Reputatie 1

De versie is 6.5.0

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt daarvoor. Ik ga er mee aan de slag. Ik hoop snel duidelijkheid te krijgen. Dan zal ik dat met je delen. 

Reputatie 1

Beste Bart, 

Heb je al een oplossing?

Gr. Maarten

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb zojuist antwoord van de specialist ontvangen. Ze wil graag even zeker weten wat er aan de hand is. Gebeurt het echt bij elke opname? Zo niet, welke opnames specifiek? Graag ontvang ik daarvoor titel programma, datum van uitzenden en de zender. 

En zie je toevallig nog ergens een foutcode tussendoor?

Reputatie 1

Het gebeurt niet bij alle opnames. Bijvoorbeeld  bij 'Stanley H.’13-10 20.15 en 20-10-20.15 en Áchter de dijken’17-10 20.25

Niet(dus wel beeld en geen foutmelding)  bij:'’Mindf*ck 19-10 20.30 en 'Het raadsel van Rembrandt’ 5-10 21.10

 

M.vr.gr.

Maarten Wiersma

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt Maarten. Ik ga het doorspelen aan de specialisten. Ik hoop snel meer te horen en dan zal ik dat uiteraard met je delen. 

Reputatie 8
Badge +12

Het wordt uitgezocht. Nog wel even een tipje, Stanley H. is nog terug te kijken via de optie terugkijken. Dus dat is wellicht nog een idee, zodat je deze niet mist. Voor Achter de dijken is dat helaas niet meer het geval, die is van meer dan 7 dagen geleden. 

Ik kom in ieder geval weer in de lucht als ik meer weet of nog verdere informatie nodig heb. 

Reputatie 1

Heeft u al een oplossing? Op mijn iPad gebeurt hetzelfde en ik hoor van anderen hetzelfde probleem. Hier moeten jullie toch een oplossing voor hebben.

Reputatie 8
Badge +12

Nog niet helaas. Ik heb wel onderzoekers gevraagd of er inmiddels al wat meer duidelijkheid is. Ik ben je zeker nog niet vergeten en kom nog zeker weer in de lucht. 

Reputatie 1

Al 28 dagen geleden stelde ik mijn vraag en nog steeds heb ik geen oplossing. Wel betaal ik meer dan €62 per maand. Wordt dit ongemak in mindering gebracht?

Reputatie 8
Badge +12

Ik ben je nog niet vergeten hoor. Ik wacht nog steeds op een antwoord van de specialisten. Ik kan dit zo niet in mindering brengen omdat de opnames wel via de ontvanger beschikbaar zijn. Ik hoop in ieder geval dat ze tot een oplossing komen. 

Reputatie 8
Badge +12

@wmjee  Ik heb een reactie van de specialisten ontvangen. Excuses dat het zo lang heeft geduurd.  Het probleem met opnames waren dat de opnames die een maand geleden zijn opgenomen? Of speelt het nog steeds, dus ook bij alles dat je nu nog opneemt? Want als het alleen met de oudere opnames was kunnen deze niet hersteld worden. Als het nog steeds speelt gaan we het verder uitzoeken. 

Reputatie 1

Het is nog steeds bij bijna alle recente opnames.

Reputatie 8
Badge +12

Duidelijk. Ik heb het aan de specialist laten weten. Hij gaat het verder uitzoeken. Ik hoop nu sneller een reactie te ontvangen. Ik zal weer van mij laten horen. Voor nu nog een fijne avond gewenst. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ben er weer. Mijn collega wil het graag verder onderzoeken. Hij heeft hiervoor een aantal vragen waar hij het antwoord graag op wil weten. 

Welke opnames zie je nu die niet goed gaan? Graag wil ik daarvan weten, de titelnaam, datum van uitzending en via welk kanaal deze is opgenomen. 

Graag de meest recente opnames. En zou je tot het onderzoek is afgerond geen opnames willen verwijderen. Dan blijft alles duidelijk voor de specialist. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb geen reactie meer ontvangen. Ik ga er van uit dat het nu allemaal goed gaat. Zo niet, laat het dan gerust weten. 

Reputatie 1

Nee helemaal niet blij, ik kan het nog steeds niet zien en moet nu wederom de opnames aan u doorgeven. Ik zal het dus maar weer eens op een rijtje zetten. Even geduld.

Reputatie 1

Ik kan NIET ontvangen:

NPO2 30-11, Andere tijden 21.05

NPO1 30-11 Kassa 19.05

NPO1 29-11 Studio Sport 22.25

NPO1 29-11 Eén vandaag 18.15

 

Ik kan WEL ontvangen:

NPO2 28-11 Onze jongens op Java 20.15

NPO3 27-11 Hunted 22.50

NPO3 27-11 Trippers 21.55

 

Hoplijk lost u dit snel op, ik meldde het al een maand geleden en krijg alleen maar berichten dat het zal worden doorgegeven.

Gr. Maarten Wiersma

Reputatie 8
Badge +12

Dat kan ik begrijpen. We willen het ook graag verder uitzoeken. Ik heb jouw rijtje dan ook zeker weer doorgestuurd naar de specialist. Ik hoop deze week nog een reactie te ontvangen en dan hoor je weer van mij. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb zelfs al een reactie ontvangen. Het probleem is gevonden:

De opnames die je niet kan zijn ingepland via een van de Glasvezelkanalen 661 t/m 670. Deze worden niet gesynchroniseerd met de app. Alleen de normale opnames kunnen dat. Dus de kanalen vanaf 1. Als je via de app een opname inplant zijn ze ook beschikbaar in de app en via de ontvangers.

Reputatie 1

Met dank, ik ga het proberen.

 

gr. Jos

Reputatie 8
Badge +12

Graag gedaan. Ik ga er zeker van uit dat het gaat werken. :)

Reageer