beantwoord

ITV op Windows 10

• 8 augustus 2015
  • 30 reacties
  • 5581 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Misschien simpel maar als leek de nieuwe gratis windows 10 update geinstalleerd; ik had windows 7,

Op het nieuwe menu windowsexplorer vastgemaakt aan itv online(of andersom) en perfect tv online
van Telfort op mn windows 10 pc, welke kennelijk dus tijdelijk op explorer 10 of 11 zit ipv edge.

Op de windows 7 versie had ik silverlight geinstalleeerd.

Simpel uitgelegd, maar het werkt.
BIJ MIJ!
Badge +1
Hallo Nico, ik begrijp niet helemaal wat je graag met ons wilt delen. Je hebt nu Windows 10 geïnstalleerd i.p.v. Windows 7. Op Windows 7 maakte Itv Online gebruik van Silverlight. Wat bedoel je precies met "welke kennelijk dus tijdelijk op explorer 10 of 11 zit ipv edge"?
Reputatie 8
Edge heeft geen ondersteuning voor Silverlight, vandaar dat dan alsnog een oudere browser Explorer 10 of 11 geïnstalleerd moet worden. Lijkt me zinvol dat Telfort hun software aanpast in het steeds meer in onbruik te raken Silverlight. (Daar zit @Nico75 kennelijk op te wachten. Vandaar "tijdelijk" Explorer 10 of 11).
Reputatie 8
Badge +10
Edge heeft geen ondersteuning voor Silverlight, vandaar dat dan alsnog een oudere browser Explorer 10 of 11 geïnstalleerd moet worden.
Windows 10 heeft standaard zowel de browsers Edge als Internet Explorer 11 aan boord, dus Internet Explorer hoeft niet apart geinstalleerd te worden.
Er is alleen geen snelkoppeling meer zichtbaar aanwezig omdat Microsoft de browser Edge graag wil promoten.
IE 11 staat echter wel in het startmenu onder 'Alle Programma's', als ik het me goed herinner van de installatie in 2014.
Zoniet dan kan er eenvoudig een snelkoppeling gemaakt worden vanuit het exe-bestand in de programmamap van IE 11.

Ik gebruik overigens zelf geen van beide browsers.

Reageer