beantwoord

itv ontvanger update werkt niet

• 23 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb twee Telfort itv ontvangers (type HMB2260). Die in de woonkamer werkt prima, echter het tweede exemplaar niet. Met de menu-knop wordt het menu wel zichtbaar, echter kan ik niet kiezen voor mijn Mijn Opnames en Instellingen.
Wanneer ik met het schakelaartje aan de achterzij de ontvanger opnieuw opstart, krijg ik een scherm met de vraag om een update uit te voeren of dit uit te stellen. Zie attachment.
Er gebeurd helemaal niets. Ik heb nog twee maal op de zelfde wijze gekozen voor de update, maar er gebeurd niets.

Wie kan mij helpen om dit probleem te fixen?

Groet, Eddy
icon

Beste antwoord door Eddy Berg 25 oktober 2017, 09:57

Yes, het is via "Verwijderen van de software" gelukt. Alles lijkt weer te werken zoals voorheen.
Dank voor deze suggestie.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Eddy, wat rot dat je problemen hebt met de ontvanger, niet zoals het hoort natuurlijk. Als je op "nu installeren" klikt, doet je ontvanger dan wel wat maar maakt de ontvanger de update niet af of gebeurd er niks als je erop klikt?
Reputatie 1
Hi CIndy,

Bedankt voor je reactie. Er gebeurd helemaal niets. Ook niet na lang (langer dan de aangegeven 15 minuten dat de ontvanger niet te gebruiken zou zijn) wachten.
Ik kan overigens wel de tv zenders bekijken.

Eddy
Reputatie 8
Badge +10
Hi CIndy,

Bedankt voor je reactie. Er gebeurd helemaal niets. Ook niet na lang (langer dan de aangegeven 15 minuten dat de ontvanger niet te gebruiken zou zijn) wachten.
Ik kan overigens wel de tv zenders bekijken.

Eddy

Wat gebeurd er als je op 'Uitstellen' klikt..?
Als de pop-up dan verdwijnt zal de update vermoedelijk vannacht wel vanzelf geupdate worden als de ontvanger op 'Standby' staat.
Reputatie 1
Ik heb ook de optie 'uitstellen' gekozen, maar ook hiermee gebeurd er niets.
Je kan de ontvanger resetten, deze laad dan de nieuwste software
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Reputatie 1
Yes, het is via "Verwijderen van de software" gelukt. Alles lijkt weer te werken zoals voorheen.
Dank voor deze suggestie.
Geen dank, graag gedaan! 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Eddy, fijn dat het nu werkt en @nelly jacoba, bedankt voor je hulp!

Reageer