beantwoord

iTV ontvanger Arcandya 2260: zwart beeld

• 7 november 2019
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een probleem met mijn iTV en kan niets op de forum vinden qua oplossing. Ik heb een Arcadyan 2260 en heb het probleem sinds het begin maar ik woon niet meer waar de TV is dus het was geen groot probleem maar we gaan de appartement waar de iTV is verhuren. Het probleem is: als je de TV en iTV aan doet krijg je altijd een zwart beeld. De enige oplossing dat we hebben gevonden is : iTV ontvanger uit doen met de schakelaar op de achterzij en weer aan (Schakelaar + knop bovenop). Dan gaat hij opnieuw starten en krijgen we meteen een beeld. We hebben al via verschillende manieren alles getest maar geen verbetering...
Ooit het probleem gezien/gelezen? En is er een oplossing?

icon

Beste antwoord door jimny 7 november 2019, 16:43

Hoe is de tv ontvanger aangesloten via een HDMI kabel in dat geval denk ik dat je de HDMI kabel eens loshalen en daarna goed aandrukken dat luistert nogal nou met je ontvanger.

Als dat niet helpt kun je het beste de tv ontvanger resetten door terug te gaan naar de fabrieksinstelling en nieuwe firmware inladen 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Hoe is de tv ontvanger aangesloten via een HDMI kabel in dat geval denk ik dat je de HDMI kabel eens loshalen en daarna goed aandrukken dat luistert nogal nou met je ontvanger.

Als dat niet helpt kun je het beste de tv ontvanger resetten door terug te gaan naar de fabrieksinstelling en nieuwe firmware inladen 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Lexy2007, ik lees dat het inmiddels al is opgelost. Helemaal top!

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. Fijn weekend gewenst. 

Reputatie 1

Hoi Jimny,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de HDMI kabel losgehaald en goed aangedrukt en tada: beeld! Ik heb alles uit gedaan en wacht 10 min om het weer te proberen. Als het dat was, was het snel geregeld en je bent mijn held. Daarvoor bedankt!

Ik woon in de appartement niet meer maar zal morgen langskomen. Als het opgelost is, horen jullie niets meer van me. Anders tot morgen!

Groetjes

Reputatie 8
Badge +17

Graag gedaan Lexy2007 ik ga er vanuit dat het hier bij blijft 

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal top. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag. 

Reputatie 1

Bedankt allemaal. We hebben alles geprobeerd maar niets werkte. We hebben telefonisch contact opgenomen met Telfort en ze sturen ons een nieuwe TV Ontvanger. Nogmaals bedankt en een fijn weekeind gewenst.

Reageer