ITV Online werkt niet

• 31 maart 2013
  • 15 reacties
  • 7680 keer bekeken

Badge
op mijn vaste pc, laptop , tablet en telefoon werkt itv online niet meer.

ik dacht op mijn normale pc wel maar ook daar dus niet meer allemaal dezelfde melding : Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen.

ook moest ik overal mijn abb nr en code weer in geven dit heeft op de vaste pc , laptop tablet en telefoon altijd goed gewerkt ook maar 1 maal de inlog code hoeven geven daarna altijd prima gewerkt.

wat is er gebeurd en hoe moet ik het oplossen of hoe lost telfort dit op ?

15 reacties

Bij mij ook, TV online werkt niet met dezelfde melding. Toevallig wonend in de buurt van Amersfoort?
Idem hier en niet omgeving Amersfoort, maar Rotterdam.
Ik denk dat het een algemeen probleem is bij de service. Geen van mijn apparaten kan TVOnline ontvangen. Kabel en Wifi. Ze blijven steken op het eerste scherm, je kan wel opnemen volgens het scherm. Ik hoop dat ze bij Telfort dit snel oplossen, ondanks de pasen. Het is natuurlijk een slechte zaak dat je een storing niet kan melden op zondagen en feestdagen. Een gemiste kans voor Telfort dus. Een service als die van Telfort zou 24/24 moeten draaien.
En ja...dat zal best wel wat kosten.
Hier (Omgeving Nijmegen/Arnhem) ook nog steeds hetzelfde probleem; afgelopen weken al een paar keer eerder gehad, maar dan was het van korte duur...of heb ik het gewoon niet in de gaten gehad.
Hoop dat men er snel een oplossing voor vindt...
Badge
Tja het is balen dat ze pas dinsdag weer aan de slag gaan daar bij Telfort. Maar ITV online is meer een extraatje, niet één van de contractuele verplichtingen aan de kant van Telfort.

Misschien is het wel een soort "zomertijd-bug" net zoals we eerder de "millenium-bug" hadden, ik vind het maar verdacht dat het sinds vandaag eruit ligt. Zou wel enorm slordig zijn.
Ja en dinsdag ga ik zelf ook weer aan de slag en heb ik het weer even niet "nodig"! Misschien ligt het wel aan het ingaan van de "zomer"tijd.....komt gewoon door de kouw!
Reputatie 8
Badge +10
[...] net zoals we eerder de "millenium-bug" hadden.

Die er dus nooit is geweest... 😉
Bij mij doet hij het weer. Bedankt Telfort!
Badge
nee omgeving rotterdam maar vanmorgen werkte alles weer perfect en wil nu weer online kijken werkt het weer niet **&$$%&.....

moest nu weer opnieuw inloggen met lange code en wachtwoord hoefde echt nooit alleen de eerste keer bij een nieuw apparaat daarna werkte het perfect !

ik weet niet wat er aan de hand is maar echt lekker loopt het niet !

graag reactie van telfort ?

grt dijkrijs
Klopt Amersfoort ligt er ook weer uit. Morgen maar eens echt aan de slag toch Managers Telfort?
Aangezien ons abonnement is afgelopen... als het morgen niet is opgelost, ben ik weg. Temeer daar het modem door Telfort voor portforwarding is geblokt, waardoor ik niet van buitenaf bij m'n netwerk kan... als dat opgelost wordt ben ik bereid het voort te zetten
Reputatie 8
Badge +10
[...] Temeer daar het modem door Telfort voor portforwarding is geblokt, waardoor ik niet van buitenaf bij m'n netwerk kan...

Dat is vreemd, de Telfort modems zijn heel goed te configureren, ook voor portforwarding.
Kwestie van de juiste instellingen denk ik..?
[...] Temeer daar het modem door Telfort voor portforwarding is geblokt, waardoor ik niet van buitenaf bij m'n netwerk kan...

Dat is vreemd, de Telfort modems zijn heel goed te configureren, ook voor portforwarding.
Kwestie van de juiste instellingen denk ik..?

Nou, zelfs de 3lijns helpdesk van Telfort geeft aan dat het niet mogelijk is (modem P-2812HNU-F1)
Van alles geprobeerd, maar lukt niet...Tips welkom
Reputatie 8
Badge +10

Van alles geprobeerd, maar lukt niet...Tips welkom

Dan zal je eerst moeten vertellen met welke applicatie je van buitenaf verbinding wil maken en wat je tot nu toe hebt geprobeerd, samen met de helpdeskmedewerkers.
Bij mij doet het ook niet, en ik woon in het oosten van het land

Reageer