beantwoord

iTV online storing; kan geen verbinding maken

• 1 januari 2017
  • 5 reacties
  • 288 keer bekeken

Beste mensen,

Is er al zicht op een oplossing voor de iTV storing? Ik kan inmiddels al anderhalve dag geen tv kijken en begin dit toch vervelend te vinden.

Graag hoor ik hoe het ermee staat,
icon

Beste antwoord door Stephen 3 januari 2017, 19:05

@All,

De storing is inmiddels opgelost. Het is weer mogelijk om gebruik te maken van iTV Online. Zo niet, dan verneem ik dit graag van jullie via een nieuw topic.
Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Hallo allemaal,

Als eerste de beste wensen voor het nieuwe jaar

Wij hebben het zelfde probleem al twee dagen.
Tv werkt prima maar ITV via de tablet of PC dat werkt niet.
De melding die wij krijgen is dat er geen verbinding is met het thuis netwerk, maar die verbinding is er dus wel.
Hoop toch echt dat jullie dit probleem snel op kunnen lossen, verplicht sport kijken is niet mijn ding:D

Fijne dag en groetjes,
Karina
Reputatie 8
Badge +17
De storing staat nog steeds op de site, kortom is bekend zie meerdere topics hier op het forum en op zon en feestdagen is webcare niet aanwezig op het forum.

@mjongmans betreft het bij jou dat de tv ontvangers niet werken of ook de tv app die het niet doet
Het betreft de storing van de tv app. Internet functioneert normaal.

Ik kijk uitsluitend via mijn ipad en heb verder geen tv. Ik kan op het ogenblik dus geen tv kijken, vandaar mijn vraag of er al zicht is op een oplossing.
Reputatie 8
Badge +17
Daar kan ik als medeforumgebruiker ook geen antwoord opgeven en webcare is na het weekend weer aanwezig
Reputatie 8
Badge +16
@All,

De storing is inmiddels opgelost. Het is weer mogelijk om gebruik te maken van iTV Online. Zo niet, dan verneem ik dit graag van jullie via een nieuw topic.
Op dit topic plaats ik een slotje.