beantwoord

iTV Online hapert in de app en via de website

  • 10 maart 2019
  • 4 reacties
  • 239 keer bekeken

Ik heb al wel gezien dat ik niet de enige ben, maar zowel de app als via internet is het gewoon bagger. Het begint nu behoorlijk irritant te worden, en zeker als het mooie weer eraan komt zou ik toch gewoon buiten itv willen gebruiken.

1 ding is zeker, het ligt niet aan mijn verbinding. Want op het moment kijk ik gewoon via ziggo go, van een familie lid, en die hapert niet 1x.

Nu mijn abbo eind deze maand afgeloopt zou ik graag weten of er verbetering in komt of dat ik dan toch de overstap maar moet maken.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 13 maart 2019, 10:22

Dag @Niekie73. Bedankt voor je reactie. Je benoemt dat je contract 28 maart afloopt. Ik zie inderdaad dat 28 maart de einddatum van je contract is, maar ik vind geen verzoek tot opzegging terug aan onze kant. Houd er wel rekening mee dat we een maand opzegtermijn hanteren. Al zie ik je ons natuurlijk liever niet verlaten. 🙂

Heel logisch dat je wilt dat iTV Online goed werkt. Het probleem dat jij ervaart is niet een bekende bug bij onze iTV Online specialisten. Daarom is het belangrijk dat we een aantal stappen doorlopen om te kijken waar het probleem door wordt veroorzaakt. Het zou namelijk gewoon goed moeten werken. Ik wil je graag verder helpen.

Los van iTV Online ervaar je dus geen problemen met je verbinding? Je WiFi is dus verder stabiel? Ik wil je vragen om via deze pagina een snelheidstest te doen via zowel WiFi als je bekabelde verbinding. Dan kunnen we problemen met de snelheid van je verbinding uitsluiten. Wil je hier screenshots delen van de resultaten?

Verder ben ik ook benieuwd of je ook haperend beeld hebt als je jouw laptop met een kabel aansluit op je modem. Loop je dan tegen dezelfde problemen aan?

Zou je ten slotte kunnen laten weten op welke besturingssystemen de genoemde apparaten draaien? Welke Android-versies?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @Niekie73. Welkom hier op het Forum. Je geeft aan dat iTV hapert. Uit je bericht maak ik op dat het hier om iTV Online gaat en dat je zowel via de app als de website problemen ervaart. Klopt dat? Heel begrijpelijk dat je straks met mooier weer graag zonder irritaties tv wilt kunnen kijken buitenshuis.

Sinds wanneer speelt dit en op welke/wat voor apparaten? Kun je ook laten weten welke browsers je hebt getest? Krijg je ook een bepaalde foutmelding of foutcode te zien? Verder ben ik benieuwd of het beeld alleen begint te haperen bij live tv-kijken of ook bij opnames en programma's die je terugkijkt. Een boel vragen, maar zo kunnen we hopelijk snel de vinger op de zere plek leggen. 🙂
Hoi, ik heb verschillende browsers geprobeerd, firefox, opera etc..
Android apparaten een samsung S9, en een tab A zowel op wifi als op mobiel netwerk is het knudde.

Ik krijg geen foutmelding of code, te zien het gaat even goed en dan begint het te haperen/ bufferen.
voorlopig alleen bij live tv problemen. En druk bekeken programma's kunnen niet eens geopend worden, bijv een voetbalwedstrijd.

Heb het nu net nog getest, itv happert terwijl alleen mijn laptop tv kijkt, de rest uitgezet, en nog haperingen.
Vaak wel geluid maar het beeld staat stil, terwijl kwaliteit al laag staat.
Ik start ziggo go op via tablet, netflix via S9, en de laptop laat ik even een iets binnen halen via newsleecher en alles blijft het gewoon doen. Dus zoals ik vanmiddag ook al via de chat aangaf, hier is niks mis met de verbinding. Toch jammer, dat ze dan toch het standaard script blijven herhalen, en op het laatst ook nog een monteur langs willen sturen. Ze vertelde wel dat er problemen met de app waren en dat er aan werd gewerkt. Maar ze kon niet garanderen dat ik deze zomer, zonder ergernis op mijn tabblad in de tuin tv kon kijken. Dus bedankt voor je reactie, ik heb de vragen beantwoord zodat andere er misschien mee geholpen kunnen worden. Want als je goocheld ben ik zeer zeker niet de enige met deze problemen.

Maar van mij mag deze topic dicht, mijn contract loopt 28 maart af.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @Niekie73. Bedankt voor je reactie. Je benoemt dat je contract 28 maart afloopt. Ik zie inderdaad dat 28 maart de einddatum van je contract is, maar ik vind geen verzoek tot opzegging terug aan onze kant. Houd er wel rekening mee dat we een maand opzegtermijn hanteren. Al zie ik je ons natuurlijk liever niet verlaten. 🙂

Heel logisch dat je wilt dat iTV Online goed werkt. Het probleem dat jij ervaart is niet een bekende bug bij onze iTV Online specialisten. Daarom is het belangrijk dat we een aantal stappen doorlopen om te kijken waar het probleem door wordt veroorzaakt. Het zou namelijk gewoon goed moeten werken. Ik wil je graag verder helpen.

Los van iTV Online ervaar je dus geen problemen met je verbinding? Je WiFi is dus verder stabiel? Ik wil je vragen om via deze pagina een snelheidstest te doen via zowel WiFi als je bekabelde verbinding. Dan kunnen we problemen met de snelheid van je verbinding uitsluiten. Wil je hier screenshots delen van de resultaten?

Verder ben ik ook benieuwd of je ook haperend beeld hebt als je jouw laptop met een kabel aansluit op je modem. Loop je dan tegen dezelfde problemen aan?

Zou je ten slotte kunnen laten weten op welke besturingssystemen de genoemde apparaten draaien? Welke Android-versies?
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Niekie73. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn vorige bericht. Mag ik ervan uitgaan dat je mijn hulp niet langer nodig hebt? Mocht je toch nog samen op zoek willen gaan naar een oplossing, dan ontvang ik graag een reactie op de vragen in mijn vorige bericht.

Reageer