beantwoord

ITV Online geeft al twee weken een foutmelding

• 28 december 2018
  • 1 reactie
  • 261 keer bekeken

Hallo, ik heb een klacht over de Telfort ITV app die bij mij al bijna 2 weken totaal niet meer werkt, daar betaal ik geen interactieve tv voor! Kan helemaal niet meer kijken tijdens de feestmaand. Ik krijg als ik mijn anonnementnummmer en wachtwoord telken weer de foutcode 403 - 3202 in beeld en controleer je verbinding en probeer het opnieuw. Als hier geen oplossing voor gevonden wordt, ben ben ik toch echt van plan om over te stappen naar een andere provider, dit is echt waardeloos! Zijn er niet veeleer mensen die ook met dit zelfde probleem zitten? Ik heb de app meerdere malen er af gehaald en weer opnieuw gedownload maar niks helpt. Ik heb de juiste iOS op mijn iPads sftaan nl. 12.1.1 dus daaraan kan het toch echt niet liggen. Hans

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 december 2018, 11:02

hoi Johank123, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je problemen hebt met de ITV app op jouw iPad. Je krijgt een foutmelding. Ik lees dat deze inmiddels in onderzoek is bij de Technische Dienst. Zij zoeken dit verder uit en zullen nog contact met je opnemen over de afhandeling. Hopelijk is het snel opgelost. Wil je het laten weten als je terugkoppeling van de Technische Dienst hebt ontvangen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
hoi Johank123, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je problemen hebt met de ITV app op jouw iPad. Je krijgt een foutmelding. Ik lees dat deze inmiddels in onderzoek is bij de Technische Dienst. Zij zoeken dit verder uit en zullen nog contact met je opnemen over de afhandeling. Hopelijk is het snel opgelost. Wil je het laten weten als je terugkoppeling van de Technische Dienst hebt ontvangen?

Reageer