beantwoord

ITV Online app werkt niet meer na update IOS 8.3?!

• 14 mei 2015
  • 20 reacties
  • 2488 keer bekeken

Badge
Hallo, Sinds de update naar IOS 8.3. Krijg ik op al m'n IOS apparaten de melding, deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar... probeer het later opnieuw. Is dit een bekend probleem? Zo ja, Meldt dit dan eens duidelijk Telfort (KPN).... dit gebeurd vaker, maar nooit worden we als klant op de hoogte gesteld. En tis een beetje jammer om te betalen voor iets dat niet werkt, toch? Graag een oplossing, danwel in de vorm van een update.
icon

Beste antwoord door Claudiavc 21 mei 2015, 19:44

Met een flinke vertraging tussen het herstellen en opnieuw synchroniseren(maar liefst 6 uur 🙂 ) doet de app het op mijn iPhone 4s.
Mijn iPad ga ik met Pinksteren eens onder handen nemen en hopen dat het werkt, waarschijnlijk wel.
Eindelijk de enige juiste tip van Stephen! Top, je bent de eerste die een oplossing kan geven op iets wat al denk ik 2 jaar speelt. Als het niet langer is
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Claudiavc,

Wat een heerlijk bericht om te lezen na een lekker lang pinksterweekend. :D
Bedankt voor het melden!

Stephen
Badge
Op mijn iPad werkt de app ook weer!
Reputatie 8
Badge +16
@Claudiavc,

Wat fijn dat de app het weer doet op je iPhone. Nu nog de iPad.
Ik ben blij dat ik je kon helpen. Laat je mij weten als het is gelukt met de iPad?
Fijn pinksterweekend!

Stephen
Badge
Met een flinke vertraging tussen het herstellen en opnieuw synchroniseren(maar liefst 6 uur 🙂 ) doet de app het op mijn iPhone 4s.
Mijn iPad ga ik met Pinksteren eens onder handen nemen en hopen dat het werkt, waarschijnlijk wel.
Eindelijk de enige juiste tip van Stephen! Top, je bent de eerste die een oplossing kan geven op iets wat al denk ik 2 jaar speelt. Als het niet langer is
Reputatie 8
Badge +16
@Claudiavc,

Geen probleem! Ik wacht je reactie rustig af. :)

Stephen
Badge
Ik hoop dat ik dat donderdag voor elkaar ga krijgen qua tijd.
Reputatie 8
Badge +16
@shaady, @Claudiavc,

Ik moest de reactie even aanpassen. :)
Zojuist heb ik het getest op een iPhone met softwareversie IOS 8.3. en hier werkt het gewoon.
Kunnen jullie aub de apparaten terugzetten naar de fabrieksinstelling en dan vervolgens weer updaten om te kijken of het dan wel lukt?
Mocht het dan nog steeds niet lukken dan wil ik jullie vriendelijk verzoeken om screenshots te maken en deze in dit topic te posten. Alvast bedankt!

Stephen
Badge
Ik heb een mail gekregen dat er een reactie is op dit onderwerp, maar die leidt naar een foutmelding. Oftewel het antwoord is verwijderd.
Badge
Dat heb ik de vorige keren ook geprobeerd, alleen op de iPhone overigens. Werkte bij mij niet en ik vind het veel te lang duren( Apple/iTunes probleem..)
Ik heb tot vandaag de iPad op 7.1.2 gehouden, maar Safari liep steeds vast. Dus toch maar de update naar 8.3 gedaan.

Overigens is het zo dat gejailbreakte devices niet ondersteund worden. Dat was mijn iPad op 7.1.2 wel en daar had ik iets op gevonden wat hielp. Maar die vlieger gaar niet meer op met 8.3 :D
Mijn iPad en iPhone zijn nu niet gejailbreakt.
Reputatie 1
Ik ben net klant bij Telfort en ik had het ook met mijn Ipad 3 met iOS 8.3.
De oplossing voor dit was voor mij aan de pc hangen en met ITunes een Back-up gemaakt en daarna de Ipad herstellen en de Back-up terug zetten.
Na opstarten van de App werkte die wel dus geen "dienst niet beschikbaar enz." maar gewoon tv kijken met de Ipad.
Succes ermee.
Frits
Reputatie 8
Badge +16
@shaady, @Claudiavc,

Ik ga dit intern bespreken en kom er morgen (dinsdag, 19 mei 2015) op terug.
Excuses voor het ongemak.

Stephen
Badge
Ik heb er tijdens de laatste update van de Telfort app ook al over geklaagd, helpen doet het niet.
Inmiddels heb ik er een Windows tablet bij en daar gaat het via de browser. Kan dus toch tv kijken.
Badge
Dit is "normaal" bij Telfort, interactieve tv gaat niet mee met de updates van Apple. Je moet op 7.1.2 blijven zodat je ipad/iphone niet veilig is.....

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16914

Ik heb een ipad 3 op 8.3 en een iphone 4s op 8.3 en ook op beide geen interactieve tv meer. Zal wel even gaan duren....

Zoo inderdaad een beetje gedateerd, zou je toch niet mogen verwachten van de "grootste" telecom aanbieder van ons "kleine" landje...
Badge
Gelukkig, ben ik toch niet de enige. Tis toch wel irritant dat dit iedere keer gebeurd na een IOS update, terwijl de apps van jullie concurrenten bijvoorbeeld (Zeelandnet/delta) gewoon blijven werken. Zou bijna mn geld terug gaan vorderen, als ik een ontevreden klant was... maar gelukkig voor Telfort, zolang mn internet maar werkt hoor je mij niet klagen....
Badge
Dit is "normaal" bij Telfort, interactieve tv gaat niet mee met de updates van Apple. Je moet op 7.1.2 blijven zodat je ipad/iphone niet veilig is.....

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/16914

Ik heb een ipad 3 op 8.3 en een iphone 4s op 8.3 en ook op beide geen interactieve tv meer. Zal wel even gaan duren....
Badge
@shaady,

Jammer dat dit ook het probleem niet heeft verholpen. Op welke apparaten maak je gebruik van de app?

Stephen
iPhone 6 en iPad mini 3...
Reputatie 8
Badge +16
@shaady,

Jammer dat dit ook het probleem niet heeft verholpen. Op welke apparaten maak je gebruik van de app?

Stephen
Badge
@shaady,

Wat vervelend om dit te vernemen. Kun je de app verwijderen en dan opnieuw installeren? Ik lees graag van je of het dan wel werkt.

Stephen
al een aantal keer geprobeerd. mocht niet baten...
Reputatie 8
Badge +16
@shaady,

Wat vervelend om dit te vernemen. Kun je de app verwijderen en dan opnieuw installeren? Ik lees graag van je of het dan wel werkt.

Stephen