beantwoord

ITV Netflix problemen

• 4 december 2017
  • 4 reacties
  • 237 keer bekeken

Beste,

Sinds ongeveer 2 maanden constateer ik problemen met Netflix via de ITV ontvanger. Tijdens het kijken van een film of serie komt er kort in het midden van het scherm een logo dat hij aan het laden is. Dit is een grijs rondje dat dmv laden op rood word met in het midden het percentage hoe ver hij is met laden. Dit gebeurd meerdere keren tijdens het kijken van de film en serie en is behoorlijk irritant.

Het valt me daarnaast op dat het aantal keren dat dit gebeurd steeds vaker voor komt. Het resetten van de Experiabox v10 en de ITV ontvanger maakt geen verschil. Ik heb dit bij beide (twee) ontvangers, zowel boven als beneden dus de bekabeling is hierdoor uitgesloten. Met internet heb ik verder geen problemen (telefonie heb ik niet).

Iemand enig advies waar dit door komt of wat ik hier aan kan doen?
Of kan Telfort eventueel een onderzoek verrichten op afstand waar het probleem in zit?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door R vd A 7 december 2017, 11:26

Hey Cindy!

Bedankt voor je reactie en sorry voor mijn late respons (druk met de feestdagen :8) . Ik heb toevallig nog contact gehad met Telfort via Twitter en daar kreeg ik het advies om de software upnieuw in te laden van de ITV ontvangers. Dit heb ik gedaan en vooralsnog *klop, klop, klop* lijkt het verholpen! :D

Mocht het wederom voorkomen dan ga ik direct aan de slag met jouw advies.
Nogmaals erg bedankt voor je reactie en hulp! 😳
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi R vd A, welkom op het forum en fijn dat je zo duidelijk bent in je topic met je uitleg. Dat is behoorlijk irritant lijkt me. Het eerste wat er door mij heengaat is dat het te maken kan hebben met je snelheid, gezien het bufferen/laden. Wil je eens een bekabelde speedtest doen met alle andere apparaten uit? Dan kunnen we van daaruit verder denken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi R vd A, is het gelukt met de speedtest? Ik hoor het graag van je!
Hey Cindy!

Bedankt voor je reactie en sorry voor mijn late respons (druk met de feestdagen :8) . Ik heb toevallig nog contact gehad met Telfort via Twitter en daar kreeg ik het advies om de software upnieuw in te laden van de ITV ontvangers. Dit heb ik gedaan en vooralsnog *klop, klop, klop* lijkt het verholpen! :D

Mocht het wederom voorkomen dan ga ik direct aan de slag met jouw advies.
Nogmaals erg bedankt voor je reactie en hulp! 😳
Reputatie 6
Badge +7
Hoi R vd A, heel herkenbaar met de drukke decembermaand 😉. Top dat het nu weer goed werkt en hopelijk blijft dat zo. Ervaar je toch weer strubbelingen? Laat het me dan weten en dan help ik je verder.

Reageer