beantwoord

ITV modem heeft steeds vaker kuren en nu helemaal geen tv meer

• 18 november 2018
  • 6 reacties
  • 164 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo.

Mijn prehistorische Motorola heeft steeds vaker kuren. Traag zappen. Gewoon tijdens programma terugkijken uit gaat. Dit allemaal tot ergenis van mijn vrouw.
En op dit moment heeft de ontvanger helemaal geen zin meer. Hij deed weer ontzettend raar tijdens de tv kijken. Sommige kanalen stotteren. Dus dacht ik. Modem even helemaal uit. Stom stom. Nu start hij op en blijft op 85 % hangen. Gaat de tv avond. Dan maar even naar fabrieksinstellingen resetten. Nog stommer. Blijft nu hangen bij 20%. Vrouwlief begint nu langzaam te koken. En dan niet de aardappelen.
Modem is aangesloten met kabel op de experiabox. Die ook al herstart. Ook andere poort geprobeerd.

Witte afstandsbediening heb ik vorig jaar al vervangen.

HELP.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 november 2018, 20:40

Goedenavond WBakker, ik kan me voorstellen dat je vrouw en jij er allebei niet blij van worden als de tv-ontvanger dit soort kuren vertoont. Goed dat je het aangeeft! Ik zie dat GJC je al te hulp geschoten is, dat is fijn. Gezien de stappen die je al genomen en geprobeerd hebt, heb ik een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd 🙂 Deze ontvang je binnen 5 werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Er zitten instructies bij voor het daarna retour sturen van je huidige tv-ontvanger. Laat je weten wanneer je de nieuwe tv-ontvanger hebt gekregen?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dikke kans dat hij vervangen wordt. Staat je klantnummer en/of postcode en huisnummer al in je profiel? Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 1
Ja mijn klantnummer staat in mijn profiel.
Ik heb even gekeken en heb het Motorola kastje nu sinds 2013. En sinds al die updates is het er niet beter op geworden. Het lijkt wel of met elke update dit kastje minder gaat werken. Ik kan me ook wel voorstellen dat dit kastje na 5 jaar aan staan en stop happen gewoon eens op is.

Thuis begint in ieder geval het tv kastje steeds meer ergenis op te leveren door al zijn kuren.
Reputatie 8
Badge +11
Technisch gezien is er niets mis met vijf jaar. Feit is wel dat wij als klanten steeds meer mogelijkheden willen/krijgen en dat de software dus steeds meer ruimte nodig heeft. De Motorola groeit gewoon uit zijn jasje.
Reputatie 8
Badge +9
Goedenavond WBakker, ik kan me voorstellen dat je vrouw en jij er allebei niet blij van worden als de tv-ontvanger dit soort kuren vertoont. Goed dat je het aangeeft! Ik zie dat GJC je al te hulp geschoten is, dat is fijn. Gezien de stappen die je al genomen en geprobeerd hebt, heb ik een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd 🙂 Deze ontvang je binnen 5 werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Er zitten instructies bij voor het daarna retour sturen van je huidige tv-ontvanger. Laat je weten wanneer je de nieuwe tv-ontvanger hebt gekregen?
Reputatie 1
Badge
🤣 @wbakker, ik heb erg gelachen om je beschrijving. Wij zitten nu te wachten en op het scherm staat 85%...
ik neem aan dat je de stroom ook al ff van het kastje gehaald had?
Gelukkig, mijn kastje start door. 😅 Kennelijk een heftige update want het werkt nog niet direct soepel. Uit/aan helpt een handje, nu is de gids nog leeg maar geef het nog even de tijd.

Gids is na 10 minuten weer gevuld en alles lijkt weer te werken. 👍🏻
Reputatie 8
Badge +9
Hi WBakker, het is al even geleden sinds ik je gesproken heb, heb je de nieuwe tv-ontvanger ontvangen? En is alles daarmee gelukt? Laat het gerust weten als je vragen hebt, of als ik iets voor je kan doen.

Reageer