beantwoord

iTV loopt vast/zwart beeld

  • 7 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 591 keer bekeken

Reputatie 1
Had zelfde probleem.
Wat ik heb gedaan met begeleiding van de klantenservice van Telfort is het volgende:

  • 30 sec. geen spanning op Motorola VIP1963
  • spanning er op en direct op de menu knop drukken
  • verschijnt menu
  • kies systeem
  • kies terugzetten naar fabrieksinstellingen
  • kies verwijderen software
  • proces kan 15 minuten duren
  • ook modem Telfort ZyXEL P-2812HNU-F1 gerest (reset gaatje zit achterin; indrukken tot power lampje gaat branden; is ongeveer 20 sec)

Probleem bij mij opgelost
icon

Beste antwoord door D. Quichotte 11 september 2014, 21:41

Had zelfde probleem.
Wat ik heb gedaan met begeleiding van de klantenservice van Telfort is het volgende:

  • 30 sec. geen spanning op Motorola VIP1963
  • spanning er op en direct op de menu knop drukken
  • verschijnt menu
  • kies systeem
  • kies terugzetten naar fabrieksinstellingen
  • kies verwijderen software
  • proces kan 15 minuten duren
  • ook modem Telfort ZyXEL P-2812HNU-F1 gerest (reset gaatje zit achterin; indrukken tot power lampje gaat branden; is ongeveer 20 sec)

Probleem bij mij opgelost


Probleem kwam echter terug.
Van Telfort nieuwe Motorola ontvangen.
Probleem verholpen!
Uitstekende service van Telfort. 😃
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Had zelfde probleem.
Wat ik heb gedaan met begeleiding van de klantenservice van Telfort is het volgende:

  • 30 sec. geen spanning op Motorola VIP1963
  • spanning er op en direct op de menu knop drukken
  • verschijnt menu
  • kies systeem
  • kies terugzetten naar fabrieksinstellingen
  • kies verwijderen software
  • proces kan 15 minuten duren
  • ook modem Telfort ZyXEL P-2812HNU-F1 gerest (reset gaatje zit achterin; indrukken tot power lampje gaat branden; is ongeveer 20 sec)

Probleem bij mij opgelost


Probleem kwam echter terug.
Van Telfort nieuwe Motorola ontvangen.
Probleem verholpen!
Uitstekende service van Telfort. 😃
Reputatie 8
Badge +2
@D. Quichotte,

Ik heb je opmerking/vraag even verplaatst om het overzichtelijk te houden gezien je reageerde op een relatief oud topic. ;)

Erg fijn dat je probleem opgelost is door het vervangen van de TV-ontvanger. Mocht je nog een vraag hebben dan verneem ik deze graag.

Michael
1963 voldoet niet meer aan de eisen/werkt niet optimaal met de nieuwe software.

Check ook eens dit topic over de draadloze verbindingsset: http://plazilla.com/page/4295149575/draadloze-verbindingsset-adapters

Reageer