beantwoord

iTV kijken op de laptop/computer

• 19 april 2015
  • 13 reacties
  • 1136 keer bekeken

Beste Telfort,

na mezelf (met veel moeite) door jullie website heen hebben zitten worstelen, kom ik tot de volgende conclusies:

1. Als je via je laptop/computer interactieve tv wil kijken, moet je op http://telfort.itvonline.nl/# inloggen. Dit klopt totaal niet met wat er in de brieven staat. Bovendien staat er op meerdere plekken op de website dat je moet inloggen op Mijn Telfort hiervoor.
2. Volgens http://telfort.itvonline.nl/# zou ik een e-mail of brief moeten hebben ontvangen waarin mijn inlognaam en pincode zou moeten staan voor interactieve tv, dit heb ik nooit ontvangen.
3. Volgens http://telfort.itvonline.nl/# is in Mijn Telfort het abonnementsnummer en de pincode te vinden om in te loggen. Ik kan deze nergens vinden.

Help mij alsjeblieft uit mijn Telfort-miserie, en verschaf mij alsjeblieft mijn inlognaam en pincode voor http://telfort.itvonline.nl/#.
Of, als je ook via Mijn Telfort interactieve TV kunt kijken, vertel me dan alsjeblieft hoe dit mogelijk is.
icon

Beste antwoord door menno.bijnen 23 april 2015, 12:56

Zojuist twee mensen van de klantenservice gesproken. Zij gaven aan dat het niet anders kon dan dat ik zelf heb gekozen voor Glasvezel zonder iTV Online. Ik weet zeker dat dit niet het geval is, ik heb namelijk bewust hiervoor gekozen. Ik vermoed dat als je iets besteld, dat het zou kunnen dat je dan moet kiezen voor glasvezel en dat je dan opeens een ander abonnement krijgt. Dat er dan opeens diensten (zoals tv online kijken) niet meer in het abonnement zitten inbegrepen, wordt dan achterwege gelaten. En op de orderbevestiging wordt ook niet gespecificeerd wat je precies hebt besteld, lekker handig natuurlijk. Het is zeer ongebruikelijk dat je in een orderbevestiging niet vermeldt wat er precies verkocht is. Omdat dit er niet in staat, is het voor mij dus ook onmogelijk om te bewijzen dat ik iets anders heb besteld.

Dit bericht zal ongetwijfeld verwijderd worden van het forum, maar ik voel me misleid en opgelicht door Telfort en zou heel graag willen opzeggen, echter zit er nu voor nog zo'n 8 maanden aan vast voordat ik op kan zeggen. Ik baal nu ontzettend ervan dat ik dit abonnement heb afgesloten.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als je een Glasvezel abonnement heb welke je aangegaan bent voor 1 Januari 2015 dan is op dit moment ITV online als dienst voor jou niet beschikbaar.
Activatiedatum is 30 januari 2015, ITV online zou beschikbaar moeten zijn...
Reputatie 8
Badge +16
Even wachten tot morgen, Webcare kan dit voor je oplossen.
Top, dan hoor ik het morgen graag. Dankjewel!
Reputatie 8
Badge +2
@menno.bijnen,

Gevallen vóór 1 januari 2015 kunnen Interactieve TV alleen via de tablet kijken. Indien het contract ná deze datum is geactiveerd dan is het beschikbaar op alle apparaten, óók in de browser.
Als je mij jouw NAW-gegevens stuurt in een privébericht ga ik kijken welke situatie er exact op jou van toepassing is.

Michael
Hoi Michael,

ik heb je een bericht gestuurd, hopelijk kun je me helpen,

met vriendelijke groet,

Menno
@Michael,

ik heb nog geen reactie gehad op mijn berichtje, en ik zou wel graag van deze dienst gebruik willen maken,
kun je hier nog op terugkomen?

met vriendelijke groet,

Menno
Reputatie 8
Badge +16
Uit het onderschrift van Michael:

Op je verzonden bericht ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie.
Reputatie 8
Badge +2
@menno.bijnen,

Ik heb jouw privébericht beantwoord. :)

Michael
@ Tuut-Tuut: Sorry, ik lees niet alle onderschriften

@ Michael: Dankjewel voor je bericht! Ik heb je een antwoord gestuurd. Ik zou dit forum graag open willen houden totdat het is opgelost, als dit mogelijk is. Wellicht dat andere Telfort-gebruikers hier ook wat aan hebben.

@ Eventuele mee-lezers: Ik heb bericht gehad waarin staat dat deze functie voor mij nu niet beschikbaar is, tenzij ik zou overstappen. Ik kreeg direct het aanbod of Michael de klantenservice zou moeten verzoeken contact met mij op te nemen (zeer attent).
Ik heb hierop gereageerd dat er bij het afsluiten van het abonnement al geadverteerd werd met online tv, dus ik zou dit het liefst wel willen gebruiken, met daarbij de vraag wat dit zou kosten en hoeveel tijd dit overstappen zou kosten.
Reputatie 8
Badge +2
@menno.bijnen,

Bedankt voor jouw privébericht.

Ik zal dit verzoek doorzetten naar de klantenservice. Zij zullen dit oppakken en jou voorzien van de informatie die noodzakelijk om een juiste keuze te maken.
Uiteraard begrijp ik goed dat je toentertijd een weloverwogen keuze hebt gemaakt en dat daar iTV Online ook bij hoorde. Mogelijk is hier bij de aanvraag geen rekening mee gehouden, maar deze concrete conclusie wil ik graag over laten aan mijn vriendelijke collega's van de klantenservice.

Michael
Zojuist twee mensen van de klantenservice gesproken. Zij gaven aan dat het niet anders kon dan dat ik zelf heb gekozen voor Glasvezel zonder iTV Online. Ik weet zeker dat dit niet het geval is, ik heb namelijk bewust hiervoor gekozen. Ik vermoed dat als je iets besteld, dat het zou kunnen dat je dan moet kiezen voor glasvezel en dat je dan opeens een ander abonnement krijgt. Dat er dan opeens diensten (zoals tv online kijken) niet meer in het abonnement zitten inbegrepen, wordt dan achterwege gelaten. En op de orderbevestiging wordt ook niet gespecificeerd wat je precies hebt besteld, lekker handig natuurlijk. Het is zeer ongebruikelijk dat je in een orderbevestiging niet vermeldt wat er precies verkocht is. Omdat dit er niet in staat, is het voor mij dus ook onmogelijk om te bewijzen dat ik iets anders heb besteld.

Dit bericht zal ongetwijfeld verwijderd worden van het forum, maar ik voel me misleid en opgelicht door Telfort en zou heel graag willen opzeggen, echter zit er nu voor nog zo'n 8 maanden aan vast voordat ik op kan zeggen. Ik baal nu ontzettend ervan dat ik dit abonnement heb afgesloten.
Reputatie 8
Badge +2
@menno.bijnen,

Dat is heel vervelend en ik kan me goed voorstellen dat je je misleid voelt als je een dienst afneemt waarbij we niet leveren wat je graag zou wensen.

Als de klantenservice echter aangeeft dat het niet mogelijk is het pakket om te zetten naar een situatie waarin je wél gebruik kan maken van iTV Online dan kan ik hierin ook niets voor je betekenen en dat vind ik treurig. Uiteraard verwijderen wij jou bericht niet van het forum, je geeft gewoon jouw mening en die onderbouw je erg goed moet ik zeggen.

Als kanttekening moet ik zeggen dat iTV Online een additionele dienst betreft en dat je hier niet direct voor betaalt.

Er rest mij niet veel anders dan mijn oprechte excuses aan te bieden voor deze ongemakkelijke situatie.

Michael

Reageer