beantwoord

iTV inlogggevens

• 12 november 2018
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

ik kan met geen mogenlijkheid achter mijn abbonementsnummer komen en pincode,word er ziek van ,heb wel 20x de instructies gevolgd ,maar er onder tabblad “thuis” is er geen link naar instellingen ,kunt u mij voort helpen? gr rudi

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door jimny 12 november 2018, 07:16

Kun je op je mijn Telfort thuis bij instellingen niet het kopje pincode zien want als je die opent dan moet je namelijk al je abonneenummer zien en daar kun je ook een nieuwe pincode aanvragen
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Kun je op je mijn Telfort thuis bij instellingen niet het kopje pincode zien want als je die opent dan moet je namelijk al je abonneenummer zien en daar kun je ook een nieuwe pincode aanvragen
Je hebt dus niet meer de oorspronkelijke abonnementsgegevens waar in ieder geval je itv abonnementsnummer in staat.
Dit zou je moeten zien iets verder naar beneden staat het itv abonnements nummer, wat mis je en heb je wel tv in je abonnement? Voor de volledigheid het klantnummer en abonnementsnummer zijn verschillende dingen.

Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum, R.Hofstra! Het abonnementsnummer en de pincode zou je zoals hierboven aangegeven inderdaad in de Mijn Telfort moeten kunnen vinden. Wat krijg jij te zien als je kijkt op de pagina waar Galdor kijkt? Zou je daar een screenshot van kunnen plaatsen?

Reageer