beantwoord

iTV hapert tijdens kijken van tv en opnames

• 16 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hoi,

Sinds een paar maanden hebben we problemen met interactieve tv. Hij hapert vaak en loopt vaak vast. Dit is ook zo wanneer opgenomen programma's terug gekeken worden. Erg vervelend. Alle oplossingen van uw site al geprobeerd, inclusief terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar niks werkt.
Dit gebeurd zowel bij de tv in de woonkamer als die in de slaapkamer. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Hoor graag van u. Met vriendelijke groet.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 augustus 2019, 16:45

Hoi @mvb, welkom hier op het Telfort Forum. Ik begrijp dat de televisie hapert, zowel bij televisie kijken als wanneer je opnames bekijkt, en begrijp heel goed dat je dat niet fijn vindt. Dat is ook niet de bedoeling, we helpen je hier graag verder om het op te lossen.

Ik begrijp dat je dit ervaart op beide tv-ontvangers. Daarom ben ik net als @jimny ben ik wel benieuwd hoe de tv-ontvangers verbonden zijn met de Experia Box? Zijn ze rechtstreeks met een kabel aangesloten, of maak je gebruik van Draadloze Verbindingsadapters? Is het eventueel mogelijk een tv-ontvanger (tijdelijk) rechtstreeks met een kabel aan te sluiten, om te testen hoe het dan gaat? En hoe gaat het met de internetverbinding thuis, werkt deze wel goed?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Maak je gebruik van de draadloze adapters zo ja heb je mogelijkheid om de TV ontvangers bekabeld aan te sluiten
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @mvb, welkom hier op het Telfort Forum. Ik begrijp dat de televisie hapert, zowel bij televisie kijken als wanneer je opnames bekijkt, en begrijp heel goed dat je dat niet fijn vindt. Dat is ook niet de bedoeling, we helpen je hier graag verder om het op te lossen.

Ik begrijp dat je dit ervaart op beide tv-ontvangers. Daarom ben ik net als @jimny ben ik wel benieuwd hoe de tv-ontvangers verbonden zijn met de Experia Box? Zijn ze rechtstreeks met een kabel aangesloten, of maak je gebruik van Draadloze Verbindingsadapters? Is het eventueel mogelijk een tv-ontvanger (tijdelijk) rechtstreeks met een kabel aan te sluiten, om te testen hoe het dan gaat? En hoe gaat het met de internetverbinding thuis, werkt deze wel goed?
Reputatie 8
Badge +9
Hi @mvb, we hebben niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Mocht je nog wel iets merken, of vragen hebben, laat het dan gerust weten. Als je dan ook meteen bovenstaande vragen beantwoordt, help ik je graag verder.

Reageer