beantwoord

iTV hapert al maanden

• 27 september 2019
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Het is werkelijk om gek van te worden. Je kunt geen talkshow of voetbal wedstrijd kijken. Om de 10 minuten. Blijft het beeld stilstaan of schokt het.
Iedere keer gebeld, modem herstarten. Echt niets helpt! En nu? Toch overstappen naar ziggo. Maar dan moet ik mijn vaste lijn en mobiele telefoon ook opzeggen?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 28 september 2019, 13:40

Dag @Jantjevds. Van harte welkom hier. Haperend beeld is ontzettend irritant. Ik snap dan ook dat je er zat van bent. Als ik naar de analyse van je tv-ontvanger kijk, zie ik inderdaad ook dat de kwaliteit van het signaal niet goed is. Ik zag daarbij ook dat HD uitgeschakeld stond voor je tv-ontvanger. Ik heb HD nu ingeschakeld. Wil je eens kijken of het beeld op de HD-zenders wel goed is?

Allereerst is het goed om de stappen te doorlopen op de pagina die @nelly jacoba stuurt. Heb je je tv-ontvanger ook al eens een reset gegeven? Als deze stappen niet tot verbetering hebben geleid, kun je mij dan ook laten weten hoe je tv-ontvanger is aangesloten op je modem?
Bekijk reactie

3 reacties

Je kent deze service pagina?
Wat komt daar uit?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/het-beeld-van-mijn-tv-hapert-ik-zie-blokjes-in-beeld.htm
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Jantjevds. Van harte welkom hier. Haperend beeld is ontzettend irritant. Ik snap dan ook dat je er zat van bent. Als ik naar de analyse van je tv-ontvanger kijk, zie ik inderdaad ook dat de kwaliteit van het signaal niet goed is. Ik zag daarbij ook dat HD uitgeschakeld stond voor je tv-ontvanger. Ik heb HD nu ingeschakeld. Wil je eens kijken of het beeld op de HD-zenders wel goed is?

Allereerst is het goed om de stappen te doorlopen op de pagina die @nelly jacoba stuurt. Heb je je tv-ontvanger ook al eens een reset gegeven? Als deze stappen niet tot verbetering hebben geleid, kun je mij dan ook laten weten hoe je tv-ontvanger is aangesloten op je modem?
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Jantjevds. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ben benieuwd hoe het nu is. Werkt alles weer zoals het zou moeten? Laat het gerust weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt.

Reageer