Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren aangezien het telfort team mij vanaf dag 1 al in de steek laat!!.
Vanaf de dag dat ik overgestapt ben heb ik op diverse fronten al klachten en het liefst zou ik de overstap ongedaan maken.
(verkeerd ingelicht in de winkel over zenders die ik absoluut niet kwijt wilde en overstap is verkeerd geregeld waardoor ik voor dubbele
kosten ben komen te staan. helaas heeft telfort hier allemaal geen boodschap aan!!!)
Echter nu heb ik ineens sinds een aantal dagen geen itv meer op mijn tv boven...
Hij doet het vanaf dag 1 en sinds van de week krijg ik een melding zender niet beschikbaar..
paar x gereset en dan doet hij het weer even maar binnen de kortste keren valt hij weer in storing.
Nu zit de tv boven achter een switch TL SG105 (wat ook volgens de telfort shop geen probleem zou zijn)
heeft dit er mee te maken??? want als ik de kastjes van boven en onder wissel valt hij boven ook weer uit
dus ligt het niet aan het kastje.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat alles weer naar behoren functioneert
Mvg Natasja
Beste antwoord door Stephen
Beste Nasafaja, ik zie dat je vanochtend contact heb gehad met de klantenservice en dat deze jou een lange netwerkkabel hebben opgestuurd. Laat je even weten wanneer je deze hebt ontvangen? Alvast bedankt!
Bekijk reactie