beantwoord

ITV blijft hangen

• 13 december 2015
  • 38 reacties
  • 1103 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

38 reacties

@stephan,
Na een paar uur de nieuwe tv-ontvanger aan te laten staan, moet ik deze nu activeren.
Als ik echter de gegevens invul, dan krijg ik de melding terug dat er teveel ontvangers zijn geactiveerd op mijn aansluiting.
wat hieraan te doen ?
Hier het zelfde probleem. Beeld blijft plotseling hangen bij interactieve televisie, ook bij het terugkijken van opnames. Ik kan dan helemaal niets meer. Uitschakelen door de knop aan de achterzijde van de modem te gebruiken helpt voor even vinden enkele minuten tot een uur het zelfde probleem. Derde dag.
Reputatie 8
Badge +16
Beste houten, de andere TV-ontvangers waren nog geregistreerd. Ik heb deze zojuist voor je ontkoppeld waardoor je de nieuwe TV-ontvanger kunt aanmelden. Ik verneem graag van je hoe deze functioneert. Daarna zal ik mij richten op de andere TV-ontvanger. :)

@Yvette89,

Heb je ook de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Mocht dit niet helpen dan graag de TV-ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen. In afwachting van jouw reactie.
@stephen.
Vanmorgen de nieuwe ontvanger geregistreerd. Hierna meteen beeld, tot zover het wat er goed ging.
Hierna loopt het beeld toch weer binnen 10 minuten vast, met de melding zender niet beschikbaar. Helaas dus geen verbetering.
Het vreemde is toch dat we met opnames kijken geen probleem hebben.
@stephen (of ander),
alweer een paar dagen verder, nog nieuwe ideëen of suggesties wat het probleem is (en hoe op te lossen)?
het begint namelijk wel echt vervelend te worden dat we niet live kunnen kijken, of dat je iedere vijf minuten even moet zappen.
graag jullie reactie.
Zojuist ook maar de radio functie getest, maar ook hier komt de melding "zender niet beschikbaar".
Dus alles live gaat niet goed.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo houten, vervelend dat je nog steeds problemen ervaart met Interactieve TV. Ik heb zojuist mijn collega's gevraagd om contact met jou op te nemen. Deze zullen jou binnen 2 werkdagen benaderen en het een en ander met je nalopen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
@stephen,
dank voor jouw reactie.
Ik wacht dan even het contact van jouw collega's af.
Reputatie 8
Badge +16
Beste houten, mijn collega neemt op maandag 4 januari 2016 tussen 18.00 en 19.00 uur contact met jou op. Laat je even weten hoe het gesprek is verlopen?
@stephen,
ik zal ff posten wat daar uit komt, en of dat het opgelost heeft (of niet).
@stephen,
Er is denk iets toch al veranderd, want sinds oudjaarsavond laat kunnen we weer normaal live tv kijken.
Ook de oudere ontvanger werkt weer als vanouds. Hopelijk kunnen ze maandag aangeven of er al op afstand iets aan gewijzigd en wat.
Vandaag reactie gehad van de 2e lijns-support. Op afstand heeft een software update plaats gevonden en hebben ze de ontvangers 'wat strakker afgesteld'. Resultaat was, zoals al gemeld, dat het nu weer goed werkt.
Kortom, mijn post kan gesloten worden.
Reputatie 8
Badge +16
Beste houten, bedankt voor de terugkoppeling. Wat fijn dat het probleem is opgelost. :)
Bij deze sluit ik dit topic zoals verzocht!