beantwoord

iTV app werkt niet op tablet na update

• 1 mei 2018
  • 12 reacties
  • 2983 keer bekeken

Al weken kan ik de iTV app niet gebruiken. Mijn tablet is een Medion Lifetab van 1 jaar oud met Android-versie 6.0, maar ook op mijn mobiel een Samsung note werkt de app niet en ook niet op de mobiel van mijn man.
Vandaag de laatste versie 6.0.2 van de app geïnstalleerd maar helaas werkt die ook niet. Als ik de app opstart ziet het er goed uit. Gids en TV kijken, zie alle zenders en wat er op is. Als ik dan bv kies voor NPO1 krijg ik een draaiende cirkel en daarna een schermpje waarop een tv-tje staat met de melding; Sorry... Er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop (oranje knop) te klikken en probeer het opnieuw. Als ik dat doe krijg ik gewoon weer dezelfde melding. Contact gehad met de klantenservice en ook die kan me niet helpen. Er wordt aan gewerkt wordt er gezegd en dat is al weken zo!!!!!! Kan iemand mij helpen. De oude app werkte gewoon perfect, nooit problemen gehad.

.
icon

Beste antwoord door Galdor68 1 mei 2018, 18:06

Via onderstaande link vind je de weg naar de vorige versie, en wat tips om op te letten zodat je dit niet nog een keer krijgt.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/itv-app-vernieuwd-2018-75201?postid=621831
Bekijk reactie

12 reacties

Via onderstaande link vind je de weg naar de vorige versie, en wat tips om op te letten zodat je dit niet nog een keer krijgt.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/itv-app-vernieuwd-2018-75201?postid=621831
Dank je wel Galdor68. Heb inmiddels de app gedownload maar krijg de melding; voor deze update is het noodzakelijk dat u de app in de volgende stap toegang geeft tot bepaalde gegevens. Uitleg over waarom kijk op telfort.nl/itvapp. Durf er nu niet uit te gaan want dan ben ik het kwijt. Kan je dat even uitleggen svp
Deze app komt niet uit de gewone playstore dus je zou eenmalig toestemming voor installatie uit onbekende bron moeten geven.
Ik weet wel dat de nieuwe versie om locatie toestemming vraagt.
Hallo Galdor,

Het is me gelukt de oude app te downloaden en deze functioneert gelukkig!! Heb in playstore bij de iTV app de update vink uitgezet. Ik hoop nu maar dat er geen automatische update wordt gestart. Vind het toch maar vreemd dat er een nwe app komt die niet functioneert en niemand bij de klantenservice met deze oplossing komt. Jammer en wanneer komt een correct werkende app?
Ik moet zeggen dat ik via klantenservice chat en telefoon altijd wel met aardige en profecionele mensen contact heb gehad die in ieder geval wel de moeite hebben gedaan me te helpen, voor zover zij dit konden.
Galdor mijn dank is groot. Je bent een TOPPER!!
Geen dank zorg er wel voor dat je in de playstore automatische updates uitzet.
Reputatie 2
Badge
Op iOS 10.3.2 draait de nieuwe Telfort app ook vreselijk slecht op mijn iPad mini2 en iPhone SE.
De UI is fraaier maar de stabiliteit en snelheid is er niet beter op geworden. Je krijgt heel vaak een 'laden' icoontje te zien in de app. Ik heb overigens geen plannen om mijn iDevices naar iOS11 over te zetten waar ik zo mijn redenen voor heb. Gelukkig heb ik ook nog de Ziggo Go app via mijn ouders die wel naar behoren werkt.
Ik heb inmiddels dus de "oude" iTV app geïnstalleerd maar deze werkt ook niet naar behoren. Krijg ontzettend vaak het "laden" icoontje en dat duurt ook ontzettend lang. Ook deze oplossing werkt dus niet. Wij hebben 1 tv en ik gebruik vaak m'n tablet om tv te kijken. Dit duurt nu wel erg lang!

Waarom kan Telfort dit nu niet oplossen? Telfort ik vind dit een zeer slechte service en denk er nu toch over om over te stappen naar een provider dit wel kwaliteit kan leveren. Wie kan dit voor me oplossen?
https://m.apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android/download/74-APK?from=details%2Fversion

Ik weet niet of het lukt maar deze link zou naar versie 5.6.2 moeten leiden en anders op die pagina naar beneden scrollen en kiezen voor 5.6.2 of 5.6.1 wie weet dat die beter werken.
Heb het 4 keer geprobeerd krijg foutmelding: Het lijkt erop dat de pagina waarnaar u op zoek bet niet meer bestaat
Het is me uiteindelijk gelukt de 5.6.1 te downloaden. De 5.6.2. werkte niet goed. Nu (middag) werkt de app goed, ben benieuwd of het `s avonds ook goed werkt. Ik laat het nog weten of deze versie wel goed werkt. Dank je wel Galdor!
Badge
Bij mij werkte de app tot 1 week geleden nog goed. Nu komt hij niet verder dan het beginscherm. Uiteindelijk op een andere tablet geinstalleerd en ook daar kwam hij niet verder dan zijn openingsscherm. Toen apk 5.6.2 geinstalleerd, volgens die werkt weer als vanouds. Waarom wordt een goedwerkende app geupdate in een versie die niet werkt. Ik heb een Samsung tablet met android 7.0, dus niet e.o.a exotisch device.
Reputatie 8
Badge +11
Samsung met android 4.3 of nieuwer zou moeten werken. Dat was dus niet het geval. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling om het niet te laten werken. Dat is natuurlijk erg spijtig. Excuses. Ik lees dat het inmiddels werkt en je dus weer tv kan kijken. Dat is fijn. Mocht er toch nog iets zijn,dan hoor ik dat graag.

Reageer