beantwoord

Itv app werkt niet op lg Nexus 5x

• 7 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 897 keer bekeken

Op mijn Samsung Galaxy Nexus keek ik regelmatig tv maar nu een nieuwe LG Nexus 5x en de app geeft aan dat deze niet werkt op mijn telefoon. De Android versie is 6.0.1
Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Dieselaar 15 augustus 2016, 16:26

Ja,ik heb da app kunnen installeren dankzij jouw link en het werkt. Hartelijk dank.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste Dieselaar, helaas is de iTV app nog niet getest op de LG Nexus 5X. Hierdoor kunnen wij niet garanderen of de app ook op dit toestel werkt. Zie de lijst met smartphones waarop de app wel gegarandeerd werkt. Je zou de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Wellicht dat dit helpt. Laat je even weten als het is gelukt?
Ik kan de app niet eens downloaden
Reputatie 2
Badge +2
De app even van een andere site downloaden en dan installeren.
Dan zal hij het wel doen.
Reputatie 1
Badge +1
Ik ervaar ook dit probleem. De playstore geeft aan dat de app niet compatible is met het apparaat. Daardoor kun je de app niet uit de playstore downloaden.

De .apk werkt wel gewoon. Op de LG G3 ook geen problemen, maar de Nexus 5x wordt blijkbaar als niet compatible aangemerkt door de playstore.
Waar kan ik dan de app vandaan halen? Ik kan hem in de app Store niet downloaden en de telfort site linkt ook door naar de app Store.
Reputatie 1
Badge +1
https://samueldw.stackstorage.com/index.php/s/eziJFtpbiSO8AQa

Deze apk komt van een van mijn andere toestellen. Kijk wel uit met het installeren uit onbekende bronnen. Je weet immers niet wat er met de .apk gedaan is. Bij twijfel eventueel scannen via https://www.virustotal.com/nl/
Reputatie 1
Badge +1
Nog nieuws van Telfort met betrekking tot de app? De app functioneert trouwens nog niet op Android Nougat. Is er al iets bekend over de ondersteuning daarvan?
Ja,ik heb da app kunnen installeren dankzij jouw link en het werkt. Hartelijk dank.