beantwoord

ITV app werkt niet goed

• 24 juni 2018
  • 14 reacties
  • 1749 keer bekeken

Na al eerder contact gehad te hebben vandaag met telfort werkt de itv app opnieuw niet goed... eerder vandaag werkte de app wel, maar nu weer niet. Beeld staat regelmatig stil, hoor dan wel geluid en er blijft een laad ding in beeld draaien, soms is het weg, dan staat beeld weer stil en geen geluid...
ook de melding met sorry... er ging iets fout. Vernieuw de pagina door op deze knop te klikken en probeer het opnieuw, maar dat werkt keer op keer niet.... onderin komt dan melding fout bij het starten van de video (0)
Ik kijk via een android tablet van samsung scherm 10.5 android 6.0.1

Ik vind het uitermate irritant dat ik bijna GEEN tv programma op de app NORMAAL kan kijken zonder dat ik onderbroken wordt door die app die niet naar behoren werkt. Voordat de hele app geupdate was deed deze het nog het best!!! Heb deze problemen met itv, niet via mijn gewone tv, ik kijk dan wel niet via mijn telefoon (android 😎 maar ook daar heb ik de problemen...
Heb al vele klachten gelezen over de app, maar heb nou niet het idee dat jullie er iets mee doen....
Wanneer kan ik nou eens itv kijken zonder steeds onderbroken te worden??? met sint juttemis???
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 juni 2018, 13:45

Nieuwere versies horen inderdaad gewoon te werken, dat is natuurlijk ook de bedoeling. Er wordt hard aan gewerkt om de app te blijven verbeteren en de huidige issue's op te lossen.
Daarbij kan het wel gebeuren dat sommige apparaten niet meer ondersteund worden, dat is onherroepelijk. Als dat het geval is zou je bij het opstarten van de app een melding moeten krijgen dat het niet ondersteund wordt. Die melding lijk je niet te hebben gekregen, dus dat lijkt ook niet aan de orde te zijn.
Het terugzetten van de app kunnen wij vanaf deze kant zoals gezegd niet doen, die mogelijkheid is er niet. Totdat de update uitgebracht is kan je via de door Galdor genoemde link de oudere versie installeren en gebruiken.
Bekijk reactie

14 reacties

Kpn schijnt de oudere versie weer online te hebben gezet.
Kijk anders via deze link https://m.apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android/download/74-APK?from=details%2Fversion
Maar die gaat na een tijdje weer weg... is alleen maar tijdelijk... dus daar heb ik niet zo heel veel aan...
Ze moeten gewoon iets doen aan die app van nu of een hele nieuwe app maken die WEL naar behoren werkt. Want op deze manier is het gewoon VERSCHRIKKELIJK!!!!!
De app via die link word niet standaard geupdate omdat deze niet uit de google store komt maar zet wel je automatische update uit in de playstore uit voorzorg.
Maar ik heb gelezen dat die oude er tijdelijk is... dus daar heb ik niet zoveel aan..
Automatische updates heb ik sowieso altijd uit staan.... ik wil updaten wanneer het mij uit komt.
Reputatie 1
itv works not for pc also, its complete crap
https://forum.telfort.nl/tv-338/waarom-bevries-de-televisie-uitzendingen-elke-keer-op-itvononline-76472
Maar ik heb gelezen dat die oude er tijdelijk is... dus daar heb ik niet zoveel aan..
Automatische updates heb ik sowieso altijd uit staan.... ik wil updaten wanneer het mij uit komt.

Dat is via de normale kanalen de google playstore en de ios appstore. Voor ios werkt de oudere versie inderdaad tijdelijk voor android kan je zelf een installatie bestand dowloaden via bijvoorbeeld de genoemde site en dat is niet tijdelijk, tenzij net als bij ios erachter de schermen dingen veranderen. Tot nog toe hebben de meeste die deze oplossing hebben gekozen daar profijt van.
De hele reutemeteut is gewoon nog niet uitontwikkeld. Prima wanneer telfort (KPN) hiermee adverteren, maar zorg er dan ook voor dat het gewoon werkt op welke browser of gsm dan ook.
Wanneer ik in mijn auto het gaspedaal intrap verwacht ik ook niet dat de motor afslaat om dan vervolgens mijn auto te moeten gaan aanduwen. Ik weet telfort, een kromme vergelijking, maar overtuig mij nu maar van een beter verhaal.
De hele reutemeteut is gewoon nog niet uitontwikkeld. Prima wanneer telfort (KPN) hiermee adverteren, maar zorg er dan ook voor dat het gewoon werkt op welke browser of gsm dan ook.
Wanneer ik in mijn auto het gaspedaal intrap verwacht ik ook niet dat de motor afslaat om dan vervolgens mijn auto te moeten gaan aanduwen. Ik weet telfort, een kromme vergelijking, maar overtuig mij nu maar van een beter verhaal.

Mooie vergelijking juist een auto is ook nooit uitontwikkeld, deze worden ook steeds beter en zuiniger.
Genoeg stadgebieden waar je met een oudere auto niet meer inkomt dus een nieuwe moet kopen. Zo ook een app of software in het algemeen dit wordt ook steeds verder door ontwikkeld en gaat met de ontwikkeling van hardware mee je kan niet tot in lengte van dagen ondersteuning voor oudere hardware en besturingssystemen verwachten.

Je mag al blij zijn als een telefoon langer dan 2 jaar de meeste recente besturings sofware krijgt zeker bij de betaalbare en budget modellen gebeurt dit niet hoe kunnen we dit van 1 enkele applicatie dan wel verwachten. Grootste probleem is dat verouderde android modellen de nieuwe app is opgedrongen zogezegd dat had niet mogen gebeuren. Bij ios is een verouderd systeem uit geschakeld nu weer tijdelijk actief gemaakt.
Reputatie 8
Badge +11
Hi BackstreetMagic, welkom op het Telfort forum! Dat klinkt inderdaad niet als prettig tv kijken, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Je kunt op Android een oudere versie van de app terugzetten, zoals Galdor noemt, en daarna de automatische update's uitzetten zodat je die versie kunt blijven gebruiken.
De app is nooit uitontwikkeld, er blijven altijd nieuwe dingen aan toegevoegd en verbeterd worden. In dit geval kwamen er na de release van de app nog wat dingen aan het licht en die worden aangepakt. Voor de wat oudere toestellen maakt dat geen verschil, maar daarvoor kan je de link van Galdor gebruiken.
Ook nieuwe versies horen gewoon te werken... horen zelfs beter te werken!! Ik wil de oude versie niet terug zetten, JULLIE moeten er gewoon voor zorgen dat het naar behoren werkt!!
EN dat het ook blijft werken!!!!!!!!!!! Toegevoegd en verbeterd? Merk ik weinig van... het is alleen maar verslechterd...
En zo erg verouderd is mijn toestel niet, en het ligt NIET aan het toestel het ligt aan de APP! Want ook op mijn telefoon (samsung Galaxy s8) heb ik dezelfde problemen!!!
Reputatie 1
Ook nieuwe versies horen gewoon te werken... horen zelfs beter te werken!! Ik wil de oude versie niet terug zetten, JULLIE moeten er gewoon voor zorgen dat het naar behoren werkt!!
EN dat het ook blijft werken!!!!!!!!!!! Toegevoegd en verbeterd? Merk ik weinig van... het is alleen maar verslechterd...
En zo erg verouderd is mijn toestel niet, en het ligt NIET aan het toestel het ligt aan de APP! Want ook op mijn telefoon (samsung Galaxy s8) heb ik dezelfde problemen!!!

Welnee, het ligt altijd aan de gebruiker. De mobiel is verouderd, je zit te ver van je modem/wifi, ga zo maar door.
Reputatie 8
Badge +11
Nieuwere versies horen inderdaad gewoon te werken, dat is natuurlijk ook de bedoeling. Er wordt hard aan gewerkt om de app te blijven verbeteren en de huidige issue's op te lossen.
Daarbij kan het wel gebeuren dat sommige apparaten niet meer ondersteund worden, dat is onherroepelijk. Als dat het geval is zou je bij het opstarten van de app een melding moeten krijgen dat het niet ondersteund wordt. Die melding lijk je niet te hebben gekregen, dus dat lijkt ook niet aan de orde te zijn.
Het terugzetten van de app kunnen wij vanaf deze kant zoals gezegd niet doen, die mogelijkheid is er niet. Totdat de update uitgebracht is kan je via de door Galdor genoemde link de oudere versie installeren en gebruiken.
Nog steeds heel veel problemen met de iTV app. Ook problemen met de oude versie!! Die werkt NIET goed, daar komt de stopknop in beeld en ik was een zender aan het kijken en ineens kwam er een andere zender op en de zender die ik aan het kijken was, was niet meer beschikbaar.... Soms doet ie het wel gewoon en kan ik tv kijken via de app... maar dat moet niet soms zijn, het moet altijd zijn!
Wordt er stapel gek van dat ik niet gewoon NORMAAL tv kan kijken via de app zonder iedere keer gestoord te worden door de app die niet naar behoren werkt.
Heb al heel erg veel klachten gelezen en heb nou niet echt het idee dat er iets mee gedaan wordt....
Reputatie 8
Badge +11
Bij de oudere app kan de stopknop in beeld blijven inderdaad, daar is niets aan te doen. Via die weg kan je tv kijken, maar optimaal is het niet inderdaad. We blijven de nieuwe app ontwikkelen, ik kan me voorstellen dat je het idee hebt dat er niets mee gedaan wordt doordat er voor jou nog geen verandering merkbaar is maar er blijft hard gewerkt worden aan de app!

Reageer