beantwoord

iTV App - sorry er is iets fout gegaan

• 13 mei 2019
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

Sinds kort kan ik via de app geen tv meer kijken.
Er komt voortdurend de melding; sorry er is iets misgegaan.

App versie: 6.3.0.1
Android: 9

De app is al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Wie heeft er tips?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 mei 2019, 08:11

Hoi @R_Gerrits, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je geen ITV Online meer kan kijken. Je krijt voortdurend een foutmelding. :(

Galdor68 geeft al aan dat de update voor hem werkt. Voor mij klinkt het erg op het probleem uit dit topic. Een ongelukkige samenwerking met Chrome. Hier staat ook een tijdelijke niet aan te raden oplossing. We zijn hard op zoek naar de daadwerkelijke oplossing.
Bekijk reactie

8 reacties

De laatste update installeren werkt voor mij goed.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @R_Gerrits, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je geen ITV Online meer kan kijken. Je krijt voortdurend een foutmelding. :(

Galdor68 geeft al aan dat de update voor hem werkt. Voor mij klinkt het erg op het probleem uit dit topic. Een ongelukkige samenwerking met Chrome. Hier staat ook een tijdelijke niet aan te raden oplossing. We zijn hard op zoek naar de daadwerkelijke oplossing.
De update van de Telfort Itv app bedoelde ik hiermee.
Reputatie 8
Badge +11
Ja klopt. Ik heb vanochtend de update in het meldingstopic geplaatst.
Reputatie 1
Ik heb ook iets vergelijkbaars. In juni heb ik de iTV app geïnstalleerd, werkte prima.
Sinds de update van 24-07-2019 (versie 6.4.0) kan ik niet meer TV kijken via de app: niet live, niet terugkijken en geen opgenomen programma's bekijken.
Gelukkig kan ik nog wel de gids gebruiken en programma's opnemen, ook als ik niet thuis ben.

Vanavond heb ik de helpdesk gebeld: mijn telefoon staat niet in de lijst met smartphones, die door de app ondersteund worden.
Ik heb een Huawei P9 Lite, Android versie 7.0 (01-03-2017).

Waarom wordt mijn telefoon niet volledig ondersteund? Kan ik hier nog iets aan doen?
Reputatie 1
En volgens Google play is "deze app geschikt voor je apparaat". Het toestelmodel wordt ook aangeduid als Huawei VNS-L31.
Reputatie 1
Vanochtend moest ik mijn toestel opnieuw opstarten na lege batterij. En... Nu werkt de app weer helemaal goed!
Probleem is dus verholpen door de HERSTART.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mic29, even het toestel uit en aan was dus voldoende. Heel fijn dat het weer werkt. Mocht er weer iets zijn, start dan vooral een topic. We helpen je graag.

Reageer