beantwoord

iTV app gebruiken in het buitenland

• 8 januari 2019
  • 5 reacties
  • 2233 keer bekeken

hoi,

ik heb de app gedownload en gegevens ingevuld (abo-nummer & pincode). Nu werkt het niet in Curacao omdat ik eerst...... op het telfort netwerk had moeten inloggen.

Hoe kan ik het oplossen zodat ik alsnog hiervan gebruik kan maken? VPN?
Wie kan me helpen???
icon

Beste antwoord door jimny 8 januari 2019, 20:24

Het buitenland is een ruim begrip, je kunt alleen via de iTv app kijken als je in EU land bent
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het buitenland is een ruim begrip, je kunt alleen via de iTv app kijken als je in EU land bent
buitenland: Curacao

Niet dat het mag uitmaken, vind ik. Heb betaald.
Dat mag zeker wel uitmaken het enige wat daar vandaan zou werken is inderdaad via een vpn.
Telfort heeft er zelf mischien geen problemen mee, maar het heeft met distributie rechten en dergelijke maken. Je hebt deels gelijk dat je ervoor betaald maar enkel voor doorgifte binnen Europa niet wereldwijd.
Het Netflix aanbod verschilt om diezelfde reden per land en continent.
Reputatie 8
Badge +19
Dat je hebt betaald betekent natuurlijk niet dat er dan voor jou andere voorwaarden gelden... 😆
Zoals jimny al terecht opmerkt is iTV online via de app alleen in Nederland en EU-landen in zone 1 te bekijken.
Je kan een VPN app downloaden en installeren en daarmee een Nederlandse VPN-server selecteren zodat je de app wel kan gebruiken.
Doe dit uiteraard wel via een wifiverbinding want via je mobiele data kost het een klein vermogen.

Ik heb redelijk goeie ervaring met Turbo VPN en Psiphon, beide te vinden in de Google Play Store.
De snelheid is echter beperkt tot ca. 2 Mbps dus afhankelijk van de drukte op de wifi op je locatie.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @RobbieB, welkom op het Telfort forum. Wat hierboven staat klopt inderdaad, de iTV Online app is alleen te gebruiken in de EU lidstaten. Dit heeft te maken met rechten om het uit te zenden en Europese wetgeving. In andere landen dan de lidstaten is de app niet beschikbaar.

Reageer