beantwoord

iTV app beeld steeds stil

• 2 april 2018
  • 14 reacties
  • 387 keer bekeken

Update het is opgelost:
Denk dat ik het heb gevonden. Bij instellingen heb ik de 'Hoge kwaliteit" uitgezet en hij blijft nu lopen. Vreemd want heb een splinternieuwe mobiel die dit wel zou moeten kunnen. De mobiel van mijn man is een oude trage mobiel waar het wel op werkt.

De vraag was:
Hallo,

Ik heb de iTV app op mijn telefoon geïnstalleerd maar hij werkt niet goed. Steeds als ik een programma aanklik loopt het beeld een paar seconden en dan gaat het beeld stil staan. Geluid blijf je wel horen. Als ik het via de browser probeer is het precies hetzelfde. Ik heb op mijn mobiel android 8.

Op mijn tablet android 4.4.2 doet de app het ook niet doet maar op de mobiel van mijn man met 4.4.4 wel.

Heeft iemand een tip, idee wat de oorzaak kan zijn?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 2 april 2018, 14:17

Hoeft ook niet.
Verdwijnt vanzelf naar de achtergrond.
En mogelijk kan een ander nog zijn/haar voordeel doen met jouw oplossing! 🙂
Bekijk reactie

14 reacties

Wilde dit verwijderen maar lukt niet 🙂
Hoeft ook niet.
Verdwijnt vanzelf naar de achtergrond.
En mogelijk kan een ander nog zijn/haar voordeel doen met jouw oplossing! 🙂
Oké, bedankt 🙂
Het bleek later dat de app nog steeds haperde. Na de laatste update van de app van mei werkt het eindelijk allemaal goed. Op mijn oudere tablet van 3 jaar oud werkt het helaas niet. Jammer want wilde die meenemen op vakantie voor de tv maar op de tablet blijft het beeld zwart.
Blij dat het op de mobiel wel werkt is altijd handig 🙂
Reputatie 8
Badge +9

Op mijn tablet android 4.4.2 doet de app het ook niet doet maar op de mobiel van mijn man met 4.4.4 wel.

Installeer een oudere versie van de app, dat wil vaak wel werken op oudere Android versies.
Wel eerst de andere (nieuwe) app verwijderen.

https://apkdownloadforandroid.com/com.telfort.mobile.android/
Bedankt Enterprise maar deze heb ik er ook al op gehad, net weer opnieuw geprobeerd maar beeld blijft na paar seconden stil staan. Heb ook de HD uitgezet maar helpt niets. Ik denk dat er verder geen oplossing is voor mijn tablet. Ieder geval wel bedankt!
Reputatie 8
Badge +9
Bedankt Enterprise maar deze heb ik er ook al op gehad, net weer opnieuw geprobeerd maar beeld blijft na paar seconden stil staan. Heb ook de HD uitgezet maar helpt niets. Ik denk dat er verder geen oplossing is voor mijn tablet. Ieder geval wel bedankt!
Jammer, graag gedaan.
Wat staat er allemaal op de oudere tablet. Mischien draait er teveel op de achtergrond wat teveel van het systeem vraagt. Hoe is de wifi verbinding is deze optimaal en wat voor snelheid word er bedraad gehaald.
Reputatie 8
Badge +9
Wat staat er allemaal op de oudere tablet. Mischien draait er teveel op de achtergrond wat teveel van het systeem vraagt. Hoe is de wifi verbinding is deze optimaal en wat voor snelheid word er bedraad gehaald.
Bedraad... een tablet..?
Galdor bedankt voor je reactie. Tablet is net helemaal opnieuw geïnstalleerd omdat ik hem mee neem naar Spanje, staat verder niets extra's op alleen een app voor fox sport en die loopt perfect, beeld staat daar niet stil en loopt zoals het moet dus lijkt mij niet aan de verbinding te liggen. Ik heb alles uit staan wat ik niet gebruik/ wat niet noodzakelijk is. Ik heb ook wel gezien bij de reacties bij de app store dat ik niet de enige ben. Ik kan de tablet niet bedraden zit geen aansluiting voor op. Onze verbinding is hier verder wel goed, ik gebruik verder in huis mijn laptop en niet de tablet. De vorige versie app, die Enterprise adviseerde deed het op mijn smartphone ook niet, ook daar bleef beeld stil staan of zwart beeld. Dat is dus met de update opgelost. Zal wel aan mijn tablet in combinatie met de app van Telfort liggen.
Bedraad... een tablet..?
als de snelheid bedraad al laag is op andere apparatuur kan dit via wifi ook gevolgen hebben met bufferen vandaar deze vraag maar dat speelt dus niet.
Via onderstaande link vind je nog oudere versies vanaf 5.4
https://m.apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android
Hier de directe link naar de oudste versie.
https://m.apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android/download/69-APK?from=details%2Fversion
Bij de bovenste link staat de laatste update van 18 mei die werkt niet. IK zag dat die update voor de Huawei is en ik heb een Huawei Smart, fijne telefoon trouwens, dus keek of ik die al op mijn mobiel had en mijn app op mijn mobiel deed het niet meer. Dacht dan is daar die update zeker voor en dus de update erop gezet. Maar die werkt dus ook niet, kan aanklikken wat ik wil maar er wordt niets afgespeeld, die app werkt dus ook weer niet. 😞 Was al blij dat die het deed maar nu weer niet. De tweede link kun je wel downloaden maar die app is niet meer actief.

Ik geef het op want ik weet bijna wel zeker dat het aan de apps van Telfort ligt.
Ieder geval bedank ik jullie voor het helpen met zoeken naar een oplossing! 🙂
Via de eerste link kan je als je naar beneden scrollt nog meerdere versies vinden. Eventueel op show more tikken 5.6.1 zou nog kunnen werken. Het ligt inderdaad aan de combinatie van de app en de gebruikte hardware.

Ik zou lekker vakantie vieren in spanje en de tv uit laten.
Heb ik ook geprobeerd maar die werken ook niet. Oh maar dat doe ik ook wel hoor. Vind het gewoon leuk om er op te hebben voor als ik nieuws wil zien b.v. Maar zal er wel om komen :)
Bedankt!

Reageer