beantwoord

Is een 2e TV-ontvanger op mijn locatie mogelijk?

• 16 januari 2013
  • 2 reacties
  • 2069 keer bekeken

Badge
Hallo webcare,

Vraagjes over een tweede std ontvanger:
1. Nu op scarttv maar is in de toekomst tweemaal HD tv mogelijk?
2. Alle pakketten welke nu op eerste std te zien zijn, ook op tweede?
3. Wat kost en is de draadloze aansluitkitt voor slaapkamer?
4. Opnames maken en kijken ook mogelijk op tweede std?
5. Mogelijk op mijn aansluiting?

Vraag over telefonie, namelijk:
Nu analoge lijn KPN, oorspronkelijk de drager voor destijds Tiscali lijn. Als ik overstap voor €2,30 pmnd, moet ik dan ook lijnhuur betalen of is dat er af?

Ik lees het wel, liefst per e-mail en helemaal mooi zou een aanbod van de afdeling sales zijn...

Groet, Mathijs
icon

Beste antwoord door pruygje 16 januari 2013, 20:56

Hoi Matthijs,

1, Ja, maar is afhankelijk van de snelheid die op jouw adres te halen is. Voor HD heb je 8 Mbit nodig, voor internet 3. Voor 2x HD heb je dus minimaal een 19 Mbit verbinding nodig
2. Ja
3. Dit zijn twee kastjes die in het stopcontact gaan en daarnaast een netwerk aansluiting bevatten. 1 komt bij het modem (en wordt daarop aangeslote) de ander bij de stb. Kosten zijn €70
4. Ja (mits je het opnemen pakket hebt)
5. Zie 1. Op de site kun je een postcode check doen om te kijken wat de maximaal haalbare snelheid is op jouw adres. Minimaal 7 Mbit is 1x SD + internet, minimaal 11 Mbit is 1x HD + internet, minimaal 15 Mbit is 1x HD, 1x SD en internet en zoals gezegd heb je voor 2x HD dus minimaal 19 mbit nodig.

Overigens is volgens mij het telefonie abo incl lijnhuur.
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +1
Hoi Matthijs,

1, Ja, maar is afhankelijk van de snelheid die op jouw adres te halen is. Voor HD heb je 8 Mbit nodig, voor internet 3. Voor 2x HD heb je dus minimaal een 19 Mbit verbinding nodig
2. Ja
3. Dit zijn twee kastjes die in het stopcontact gaan en daarnaast een netwerk aansluiting bevatten. 1 komt bij het modem (en wordt daarop aangeslote) de ander bij de stb. Kosten zijn €70
4. Ja (mits je het opnemen pakket hebt)
5. Zie 1. Op de site kun je een postcode check doen om te kijken wat de maximaal haalbare snelheid is op jouw adres. Minimaal 7 Mbit is 1x SD + internet, minimaal 11 Mbit is 1x HD + internet, minimaal 15 Mbit is 1x HD, 1x SD en internet en zoals gezegd heb je voor 2x HD dus minimaal 19 mbit nodig.

Overigens is volgens mij het telefonie abo incl lijnhuur.
Badge
@Mathijs73

De vragen zijn door pruygje correct beantwoord. Je behaalt momenteel een snelheid van ruim 30Mb down en ruim 3Mb up en een 2e TV-ontvanger is dus geen enkel probleem. Wanneer je gebruik zou gaan maken van Vast Bellen bij Telfort betaal je geen extra kosten voor het huren van de lijn. Ik verwijs je voor een passend aanbod graag naar Mijn Telfort.

Jelmer

Reageer