beantwoord

IPTV zonder settopbox

• 13 september 2018
  • 38 reacties
  • 3424 keer bekeken

Toon het eerste bericht

38 reacties

Reputatie 8
Badge +17
In feite is het er al afhankelijk van hoe je het bekijkt elke smart tv waarmee je bijvoorbeeld npo gemist kijkt is al een vorm van IPTV.
Nee, dat is een SmartTV die je de mogelijkheid geeft om content vanaf Internet te bekijken.
In de vorm zoals Telfort dit aanbied via de site of de app en de TV ontvangers zou kunnen mits je dus de software hebt. Met een android tv en toegang tot de playstore kan je de app installeren echter heeft deze niet het volledige aanbod.
De browser die (vaak) op een SmartTV te vinden is is niet geschikt voor de Telfort TV website en de app kan je niet installeren omdat deze niet in de playstore voorkomt voor GoogleTV apps...
@Kees-Jan je hebt helemaal gelijk ik heb mijn bericht ook iets aangevuld omdat het gecompliceerder in elkaar zit.
Reputatie 1
Toch verwacht ik dat er binnenkort een doorbraak hierin komt. Te meer we ook moeten zorgen dat energie onzuinige kastjes er tussen uit kunnen
Reputatie 8
Badge +10
Toch verwacht ik dat er binnenkort een doorbraak hierin komt. Te meer we ook moeten zorgen dat energie onzuinige kastjes er tussen uit kunnen
Natuurlijk joh, omdat jij het wil... 😆
Ik denk ergens de komende week of zo.
Of misschien na het weekend...

Reputatie 1
Maar de energietransitie gaat ook verder dus vandaar onnodige kastjes er tussenuit.
Maar de energietransitie gaat ook verder dus vandaar onnodige kastjes er tussenuit.
Als dat zo belangrijk was kregen alle glasvezel klanten wel een Fritzbox 5490 of een vergelijkbaar merk/model daar is geen actieve glasmodem voor nodig. Als we het dan toch over zuinig met energie hebben dan bij de bron beginnen.
Reputatie 8
Badge +17
Goed idee! Zullen we daar dan maar op wachten?
En ondertussen niet van die onzinnige topics plaatsen?

Oké, afgesproken!
Reputatie 1
Er is inmiddels weer nieuws over de IPTV zonder settopbox. Weet iemand of KPN hier ook mee bezig is? zie https://www.totaaltv.nl/nieuws/eigenaar-canal-digitaal-introduceert-app-voor-lg-televisies/
Reputatie 8
Badge +17
Er is inmiddels weer nieuws over de IPTV zonder settopbox. Weet iemand of KPN hier ook mee bezig is? zie https://www.totaaltv.nl/nieuws/eigenaar-canal-digitaal-introduceert-app-voor-lg-televisies/
oh, man, lees jij niets van wat we jou vertellen?
kijk nou eens naar de eerste post boven aan deze pagina:
https://forum.telfort.nl/tv-338/iptv-zonder-settopbox-77956?postid=646044

man, man, man...
Kansloos!
Reputatie 8
Badge +10

Nee KPN is hier niet mee bezig en als dit wel zo is hebben ze dit nog niet naar buiten gebracht.

Vraag dit dan op het KPN forum lijkt me sneller.
Reputatie 1
Maar telfort is een KPN dochter waarom zouden ze het bij telfort niet eerst willen proberen?
Reputatie 6
Badge +7
@andre de waal volgens mij is je vraag beantwoord in dit topic dat er op dit moment geen ontwikkelingen zijn. Daar heb ik verder niks aan toe te voegen.

Reageer