beantwoord

IPTV box defect

  • 7 juni 2016
  • 1 reactie
  • 371 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste Telfort,

Een van mijn IPTV boxen werkt niet meer. Deze viel op mijn TV in de woonkamer al lange tijd regelmatig uit (geen beeld voor een aantal seconden tot minuten). Ik heb deze op een andere TV aangesloten, daar hetzelfde probleem. Echter sinds een paar dagen werkt hij helemaal niet meer. Hij start wel op (display van de box) maar geeft geen beeld meer op de TV.

Powercycle van de box heeft geen effect. Andere HDMI kabel ook niet.

Betreft een HMB2260
P/N: FWS992260003J
S/N: J442247083

Kunt u het nodige doen om deze te vervangen? Bij voorbaat vriendelijk dank!

Ferry Heibrink (Klant 1000900475)
icon

Beste antwoord door Stephen 7 juni 2016, 17:35

Hallo Ferry, wat vervelend dat de TV-ontvanger het niet meer doet. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Laat je dan even weten hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ferry, wat vervelend dat de TV-ontvanger het niet meer doet. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Laat je dan even weten hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert?