beantwoord

iPad geen geluid in app

• 9 augustus 2015
  • 17 reacties
  • 5957 keer bekeken

Hallo op de nieuwste iPad (met vinder afdruk) en de Telfort app krijg ik geen geluid bij het afspelen van de tv beelden.

Op een oude iPad werkt het wel, hebben meer mensen hier last van?

En wat kan ik er aan doen?

Robert
icon

Beste antwoord door Hansss 21 december 2015, 17:04

Michael,

ik heb de update geïnstalleerd en nu werkt het idd weer.
Het deed zich alleen maar op mijn Ipad voor, de Samsung tablet van mijn vriendin deed het gewoon.

Bedankt voor tip.

Groet Hans
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Robert. Da's een nieuwe! Heb ik niet eerder langs zien komen. Heb je al eens geprobeerd de app opnieuw te installeren? Heb je overigens de nieuwste versie van iOS geïnstalleerd?
Reputatie 1
Ik ben dit toevallig zelf eerder tegen gekomen. Wat werkt is om het schuifje bij de volumeknopjes op de iPad te verplaatsen, hierdoor gaat het belsignaal aan en werkt het geluid inapp ook weer. Ik denk dat het je heeft geholpen, maar reageer maar even als het niet zo is.
Reputatie 8
Badge +2
Goede tip, Xzavyur. Alleen kan dat schuifje ook dienen voor het wel/niet roteren van het scherm. Dit is in te stellen in het 'Instellingen' scherm.
Reputatie 1
Goede tip, Xzavyur. Alleen kan dat schuifje ook dienen voor het wel/niet roteren van het scherm. Dit is in te stellen in het 'Instellingen' scherm.

Klopt helemaal! Ik heb t gevoel dat in dit geval toch anders ingesteld is, standaard staat t namelijk op stille stand en dan kan dit heel goed de oorzaak zijn.
Het schuifje staat goed ik kan wel youtube filmpje beluisteren. en muziek afspelen.
Ik zal de app eens weggooien en kijken wat dat doet.

en dan jullie allemaal voor de tips

Robert
Reputatie 4
Badge +1
Hoe is de situatie nu Robert? Werkt het alweer?
Hallo, ik heb dit probleem ook met mij iPad die al een paar jaar oud is. Software versie 9.1
Voorheen met mijn Android tablet geen problemen gehad. Is er al een oplossing bekend?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Chris. Wat vreemd dat je dezelfde problemen hebt op een ander apparaat. Heb je al eens geprobeerd de app opnieuw te installeren? Er zijn bij ons geen problemen bekend namelijk.
Hallo,

Ook ik heb het probleem, geen geluid meer met de glasvezel app.
Voorheen geen probleem gehad. Waarschijnlijk na de update naar iOS versie 9.1?
APP al paar maal opnieuw geïnstalleerd echter zonder resultaat. Met oortjes doet het geluid het wel.
Andere app's hebben dit probleem niet!

Wie heeft de oplossing?
Reputatie 8
Badge +2
Hi SI62! Geen idee hoe dit kan, heb geen andere uitingen hierover gezien. Ik heb het voor je uitgezet binnen de organisatie. Indien ik meer weet, trek ik aan de bel. 🙂
Reputatie 8
Badge +2
SI62, hoe benader jij iTV Online precies? Verneem het graag.
Hoi bedoel je? Ik snap je vraag niet. Bedoel je via WiFi?: Ja!
Ik heb de app geïnstalleerd en vervolgens via het menu van de Amino (middels de code) de Ipad gekoppeld.
Overigens werkte de app voorheen prima!
Reputatie 8
Badge +2
Hi SI62. Via de app dus. Dit wilde ik even verifiëren, mocht je het mogelijk over iTV Online in de browser hebben.
Ook ik heb sinds afgelopen week geen geluid meer als ik op mijn iPad via de Telfort glasvezel app live tv kijk.

Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet.
Ook opnieuw koppelen met de ontvanger helpt niet.

Vorige week merkte ik het s morgens voor het eerst.
Smiddags had ik echter weer geluid dus ik dacht aan een storing.
Dat was ook het laatste geluid wat ik heb gehoord, tot op heden is het stil .

Alle andere toepassingen doen het volledig met geluid.
Het eerder genoemde schuifje bij de volume toetsen heeft alleen invloed op het al dan niet blokkeren vande kantelmogelijkheid.

Ik hoor het graag als er een oplossing is.

Groet Hans
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Hans! Er heeft onlangs een update plaatsgevonden, zou je deze eens willen installeren? Vele incidenten werden hiermee verholpen namelijk. Zie je reactie tegemoet.
Michael,

ik heb de update geïnstalleerd en nu werkt het idd weer.
Het deed zich alleen maar op mijn Ipad voor, de Samsung tablet van mijn vriendin deed het gewoon.

Bedankt voor tip.

Groet Hans
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Hans, fijn om te lezen dat het nu goed werkt. Veel plezier ervan! 🙂