beantwoord

Interatieve tv van telfort leek tof, maar ik heb een 7.0 inch tablet....

• 3 februari 2014
  • 9 reacties
  • 1937 keer bekeken

Wanneer is de tv glasvezel app ook beschikbaar voor de samsung galaxy tab 2 7.0 ?? ik stoor me er mateloos aan dat je interactieve tv hebt gekozen en het gewoon op je tablet niet kan gebruiken. Ik vind het zeer storend dat je dergelijke info pas krijgt nadat het abonnement al afgesloten is. Had ik dit geweten was ik naar ziggo gegaan....

De melding dat ik op mijn 7 inch tablet geen interactieve tv kon bekijken kwam ik pas achter toen ik de app wou installeren. Na telefonisch contact met telfort door mijn vriend is het wel op de website aangepast en een vermelding geplaatst dat de app alleen beschikbaar is voor android tablets met een groter scherm dan 7.0 maar ja daar heb ik niks meer aan. Had die vermelding erbij gestaan toen ik mijn abonnement afsloot, had ik niet dit abonnement gekozen bij Telfort. Gezien nergens terug te vinden is of er gewerkt word aan een wijziging in de app voor 7.0 inch en wanneer dat dan rond zou zijn zou ik genootzaakt zijn mijn tablet waar ik heel veel plezier van heb weg te doen en een grotere aan te schaffen terwijl ik dit formaat erg handzaam vind.
icon

Beste antwoord door Peer1 4 februari 2014, 12:19

@Renate de Vries,

Vervelend om te lezen dat de app niet beschikbaar is voor jouw tablet. Momenteel wordt er aan gewerkt om de app beschikbaar te maken voor meerdere apparaten. Echter is nog niet bekend wanneer deze beschikbaar komt voor jouw specifieke tablet.

Peer
Bekijk reactie

9 reacties

Misschien nieuwigheid geweest hij lijkt nu beter te lopen (hou nog wel even een slag om de arm)
Badge
@Renate de Vries,

Vervelend om te lezen dat de app niet beschikbaar is voor jouw tablet. Momenteel wordt er aan gewerkt om de app beschikbaar te maken voor meerdere apparaten. Echter is nog niet bekend wanneer deze beschikbaar komt voor jouw specifieke tablet.

Peer
@Renate de Vries,

Peer

Ja maar ja wel zonde als je interactieve tv hebt genomen en al enkele weken hebt en er gewoon geen gebruik van kan maken... dat is best frustrerend. Je zou de neiging krijgen om een groter tablet aan te schaffen en bij telfort in rekening te brengen omdat op moment van afsluiten vanhet abonnement nergens stond dat de app niet op 7.0 werkt.
Om ook wat positiefs te melden de beeldkwaliteit op de tv is super 
Ik had een Samsung tab 7 inch tot vorig jaar, en bij mij werkte het gewoon.
Badge +2
Via adsl? Met een glasvezel abonnement schijnt het niet te werken.
Via adsl? Met een glasvezel abonnement schijnt het niet te werken.

Nee, je hebt gelijk, ik had geen adsl.
De glasvezel tv app is niet werkzaam op 7 inch tablets had je nu een 7,8 inch bijvoorbeeld zou ie wel moeten werken.
De adsl tv app werkt wel op alle formaten.
Ik had ook een heel fijne samsung tab 7.0 gisteravond na het verkopen van mijn kleine fijne handzame tabje een groot log ding opgehaald asus transformer ft300t de app werkt nu maar hij loopt verdomd vaak vast wat de ^%&^% is dit voor rotgedoe het tablet kan het makkelijk aan dus daar ligt het niet aan.
Nog even en ik ga mijn contract bij telfort beeindigen omdat ze niet het beloofde leveren... maar blij maken met een dooie mus...

Reageer