Ik heb op internet wel meer van die meldingen heb gezien (zonder oplossing helaas). Weet iemand of er iets is wat ik kan doen dat het misschien toch gaat werken?
Beste antwoord door Alfons
Uiteindelijk ben ik vrijdagavond om 19:30 nog wel gebeld door "mijn" 2e lijner. Het komt er op neer dat de opdracht voor het veranderen van de VLan code ergens weer verkeerd is ingeschoten of geïnterpreteerd, wat dus, zoals ik al vermoede, heeft geleid tot een nieuw onderzoek van Reggefiber naar de oorzaak van het niet werken van mijn ITV... Maandag gaat hij dit oppakken. Het meest vervelende hieraan vind ik dat ik dat allang vermoede en al weken probeer om "mijn" 2e lijner te spreken te krijgen om dat recht te zetten.
Maar goed, hij erkende wel dat er veel te veel fouten zijn gemaakt en begreep mijn beslissing om er mee op te houden. Alleen heeft hij daar natuurlijk niets over te zeggen. Maandag hoor ik meer.