beantwoord

Interactive TV: Recovery Image Network Problem

• 3 juni 2013
  • 58 reacties
  • 15313 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

58 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dag Alfons,

Ik heb de afgelopen maanden met enige regelmaat dit topic bezocht en heb respect voor jouw geduld en de manier van reageren.
Ik vind het ronduit slecht van Telfort en de diverse partijen die bij de oplevering betrokken zijn dat het ze niet lukt om een fatsoenlijke glasvezelverbinding op te leveren. Jouw keuze nu voor ontbinding van je overeenkomst is naar mijn idee de juiste aangezien ik al veel eerder de handoek in de ring zou hebben gegooid.
Ik hoop dat de aansluitng via UPC wel probleemloos gaat en lees hopelijk hier hier of de financiele afwikkeling met Telfort korter gaat duren dan de 4 maanden die ze nodig hebben gehad voor het leveren van een niet werkende verbinding.

Suc6!
Reputatie 1
Badge +1
Dank je Tuut Tuut. Ik hoop dat Telfort er hetzelfde over denkt.

Uiteindelijk ben ik vrijdagavond om 19:30 nog wel gebeld door "mijn" 2e lijner. Het komt er op neer dat de opdracht voor het veranderen van de VLan code ergens weer verkeerd is ingeschoten of geïnterpreteerd, wat dus, zoals ik al vermoede, heeft geleid tot een nieuw onderzoek van Reggefiber naar de oorzaak van het niet werken van mijn ITV... Maandag gaat hij dit oppakken. Het meest vervelende hieraan vind ik dat ik dat allang vermoede en al weken probeer om "mijn" 2e lijner te spreken te krijgen om dat recht te zetten.
Maar goed, hij erkende wel dat er veel te veel fouten zijn gemaakt en begreep mijn beslissing om er mee op te houden. Alleen heeft hij daar natuurlijk niets over te zeggen. Maandag hoor ik meer.
Reputatie 1
Badge +1
Nou, vanmiddag weer even gebeld met de klantenservice. Ik heb kort mijn verhaal gedaan en na ongeveer 5 minuten ben ik weer teruggebeld. De compensatievraag gaat naar de afdeling die daar over gaat, maar mijn vertrek is geen enkel probleem. Gelukkig geen moeilijk gedoe, ook geen "mooie aanbiedingen" om mij toch als klant te behouden, maar gewoon begrip. Dat is dan wel weer erg netjes.
Reputatie 1
Badge +1
En een hele diepe zucht.... Drie keer raden wat er vanaf vandaag ineens werkt??!?!!? Jawel.... de ITV!!! En wel precies 1 dag nadat we overeengekomen waren uit elkaar te gaan... Telfort, wat moet ik toch met jullie!?
Reputatie 8
Badge +16
Is dit de wet van murphy...volgens mij had je eerder moeten opzeggen.

Nu het dillema...wel blijven of toch weg.....?
Reputatie 1
Badge +1
Nou... de bal ligt bij Telfort. Ik heb vanochtend een mail gestuurd met daarin wat ik ongeveer verwacht aan compensatie. Nu afwachten wat Telfort daar van vind, maar hopelijk wel snel. De apparatuur van UPC is namelijk al geleverd....
Reputatie 1
Badge +1
En de beslissing is genomen. Telfort mag mijn vrouw wel een hele grote bos bloemen sturen, want dankzij haar blijven we. De geboden compensatie vind ik voor 4 maanden ploeteren magertjes. Maar alles werkt nu naar behoren, dus we blijven.
Hallo allemaal, ik kreeg dezelfde melding maar dat was te wijten aan de instructie van de handleiding. Ik heb gekozen voor het draadloos pakket en dan dien je gebruik te maken van een TV verbindingsset met twee adapters. In de handleiding staat bij punt B dat je een adapter met ethernetkabel aan moet sluiten op poort 4 van het modem. Doe je dit dan werkt het dus niet (althans bij mij niet)

Wat heb ik gedaan: De adapter (die in de buurt van het modem) aangesloten met de ethernetkabel op poort 2 van het glasvezelmodem. Let op, dat is dus in poort 2 van het modem dat in de meterkast is gemonteerd door Reggefiber en dus niet poort 2 van het modem dat je opgestuurd krijgt. Alles werkt nu naar behoren en ben er erg blij mee.