beantwoord

Interactive TV hield opeens op en kan niet geactiveerd worden

• 10 november 2013
  • 9 reacties
  • 1197 keer bekeken

Deze ochtend 10 november 2013 om 02:10 viel opeens de TV uit in mijn Alles-in-een Contract en kon ik verder geen TV kijken.
Alles geprobeerd torn en met TV Ontvanger uitzetten en Modem Resetten. Mijn Internet werk gewoon en dat is duidelijk vanwege dit Contact via Face Boek.

Het is nu 16:30 op 10 november en resetten van Modem en aan en uit schakelen van de TV ontvanger helpt niet.

Ik sluit dit bestand hier aan toe:
C:DropboxActieve Mappen 22-5-12- tot hedenAcer E vanaf 22-05-12 tot hedenConrad Privé vanaf 22-05-12Telfort Alles-in-1Telfort.TV Scerm.JPG

In geval deze link niet werkt is hier een Face Book Link met toegevoegde informatie in het Engels:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=638332352855986
icon

Beste antwoord door winkelman.conrad 11 november 2013, 14:30

Ik had gisteren gewoon de TV ontvanger uitgezet en mijn gewone coax kabel weer aangesloten en had TV op de oude manier van Ziggo. Om 06:30 sloot ik het Telfort systeem weer aan en alles weke gewoon weer zoals voor heen zonder dat ik iets hoefde te doen. Alleen de zenders lagen nu overhoop op andere kanalen. . Het moet dus een probleem van Telfort geweest zijn. In elk geval is het probleem nu opgelost. . .Bedankt voor de suggesties.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Op het forum is in het weekend niemand van Telfort aanwezig, je kunt nog tot 17.00 bellen met de klantenservice Telfort
Badge
Zo te zien is de stroom vd itv ontvanger geweest en/of kreeg de ontvanger eerder geen ip adres van je modem/ router.
check kabel naar je modem/ router  en voer een schone setup uit vd ontvanger: met aan/standby knop bovenop ontvanger scrollen naar ( knop 3x kort indrukken)
"software verwijderen" en dezelfde knop dan langer dan 3 sec ingedrukt houden; daarna hetzelfde doen bij "terug naar fabrieksinstellingen"
en dan zou het weer moeten werken.
@ Sandorb: Op maandag 5 dagen geleden is de stroom er af geweest(Hoofd schakelaar van het huis uit). Vabdaag tot 02:10 functioneerde alles goed, , , ik zat in on mijn luie stoel TV te kijken en het scherm gin opeens op
Reputatie 8
Badge +18
Haal de voedingskabel even los van de tv ontvanger, wellicht heb je dan weer beeld
@ Sandorb, Ik heb jouw oplossing not niet geprobeerd. . .Elektra is niet uit geweest. . opeens hield alles op. Ik heb nu de cabel weer aangesloten en heb TV buiten Telfort om. Later vanavond ga ik je oplossing proberen. . wist er niets van.
Badge
Kan ook zijn dat je internet er even uit lag, dan gaat itv modem over in het door jouw afgebeelde menu
maar zoals jimny al zei kan ff uit- en aanzetten ook al uitkomst bieden.

suc6 !
Reputatie 4
Badge +3
@winkelman.conrad,

Welkom op ons forum!

Is het inmiddels gelukt de televisie aan de praat te krijgen? Zo niet, ontvang ik graag in een privébericht je postcode en huisnummer zodat ik je verder kan helpen.

Henk
Ik had gisteren gewoon de TV ontvanger uitgezet en mijn gewone coax kabel weer aangesloten en had TV op de oude manier van Ziggo. Om 06:30 sloot ik het Telfort systeem weer aan en alles weke gewoon weer zoals voor heen zonder dat ik iets hoefde te doen. Alleen de zenders lagen nu overhoop op andere kanalen. . Het moet dus een probleem van Telfort geweest zijn. In elk geval is het probleem nu opgelost. . .Bedankt voor de suggesties.
Reputatie 4
Badge +3

Fijn, dank je wel voor deze terugkoppeling. Ik sluit het topic hierbij.

Henk