Interactievr tv hapert al 2 avonden

• 23 mei 2013
  • 5 reacties
  • 1937 keer bekeken

Sinds 22 mei is de interactieve tv aan het haperen. Internet en telefoon doen het wel. Voor zover bekend doet Telfort geen onderhoudswerkzaamheden. Wat is de oorzaak en nog belangrijker wat is de oplossing?

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Hallo Vroom
Is de tv ontvanger bedraad of onbedraad aangesloten
Bij ons is dat ook al het geval....het ging een poosje best goed maar sinds afgelopen maandag is het bal...krijg nu zelfs helemaal geen beeld meer ook niet nadat ik de ontvanger uit en aan gezet hebt
Reputatie 8
Badge +18
@srv man het is het beste om een eigen topic aan te maken 
Reputatie 1
Badge
Bij ons is dat ook al het geval....het ging een poosje best goed maar sinds afgelopen maandag is het bal...krijg nu zelfs helemaal geen beeld meer ook niet nadat ik de ontvanger uit en aan gezet hebt

Ik heb een nieuwe topic aangemaakt over dit onderwerp. Word gek van die interactieve tv.
Badge
Stekker er uithalen! Stekker er instoppen. Op de boven kant van de zwarte Motorola kastje zit een rode/ groene knopje.
Deze moet u regelmatig indrukken. Net zolang als u een blauw installatie scherm ziet. U gaat naar software verwijderen. Als u hier op staat de knop 5 seconden. Ingedrukt houden.

Er wordt nu nieuwe firmware geladen (software voor het zwarte kastje) de ontvanger wordt nu opgestart en duurt ongeveer 15 minuten.

Reageer