beantwoord

interactieve tv zowel bedraad als draadloos adapter

• 10 oktober 2017
  • TV
  • 2 reacties
  • 137 keer bekeken

Beste support

Is het ook mogelijk om bedraad interactieve tv (glasvlezel poort 2 )te gebruiken als mede draadloos tegelijkertijd te gebruiken?

situatie : UTP kabeltje vanuit glasvezel poort 2 naar netwerk splitter in meterkast waarvan dan 1 utp snoer naar zolder en de andere UTP snoertje op een draadloze set aansluiten.
Kan dat?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 12 oktober 2017, 10:17

Hoi Atak, welkom op het forum! Ik zie dat je oud glasvezel hebt. In dat geval kan het niet. Dat heeft te maken met de toewijzing van de poorten. Als je de specifieke opstelling zou willen zoals je beschrijft, dan zou je over kunnen naar nieuw glasvezel. Laat ik daar wel direct bij zeggen dat je dan ook een nieuw jaarcontract aangaat. Dan kun je gebruik maken van imgp snooping. Als ik iets voor je kan doen, laat je dat dan weten?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Atak, welkom op het forum! Ik zie dat je oud glasvezel hebt. In dat geval kan het niet. Dat heeft te maken met de toewijzing van de poorten. Als je de specifieke opstelling zou willen zoals je beschrijft, dan zou je over kunnen naar nieuw glasvezel. Laat ik daar wel direct bij zeggen dat je dan ook een nieuw jaarcontract aangaat. Dan kun je gebruik maken van imgp snooping. Als ik iets voor je kan doen, laat je dat dan weten?
Er kunnen 3 Amino's worden aangesloten daar heb je een switch bij nodig dus zou puur alleen het tv signaal ook zo verstuurd kunnen worden.
Je moet in deze situatie bij gebruik van een dvs wel de keus maken tussen internet en tv beide kan inderdaad niet.
Het voordeel van overstappen is dat je beide signalen op 1 draad hebt zowel internet als tv.

Is de situatie inderdaad als beschreven poort2 van de NT naar switch ethernet naar tv 1 en dvs naar tv 2 dan kan dit hoewel beiden bedraad stabieler is dan via een dvs.

Reageer