Interactieve tv wil niet meer opstarten

• 2 mei 2013
  • 23 reacties
  • 5445 keer bekeken

Vanaf vanmiddag werkt interactieve tv niet meer. Tijdens het kijken van een programma liep hij zomaar vast, toen heb ik de ontvanger (motorola) opnieuw opgestart, alleen daarna blijft hij steeds hangen bij het 5e balkje "de tv-ontvanger wordt opgestart". Heb de modem al gereset, de ontvanger gereset, de software verwijderd en weer op de fabrieksinstellingen  ingesteld, maar het heeft niks geholpen....
Internet zelf werkt verder prima, alleen de tv-ontvanger blijft uren laden bij het 5e balkje.

Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen en wat een oplossing hiervoor is?

23 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Voeding loshalen gedurende 20 sec van de tv ontvanger
Heb je advies geprobeerd, maar lijkt niks te helpen blijft nog steeds hangen bij het 5e balkje..
Hier exact hetzelfde probleem!
Reputatie 1
Badge
ik heb hier in groningen zelfde probleem met twee ontvangers heb al diverse keren gebeld was vanmorgen pas bekend wijkstoring ?
Kom ook uit groningen, zou het een plaatselijke storing zijn?
Reputatie 4
Badge +3
@chris86, marco88, centraal,

Excuses voor her ervaren ongemak. Er loopt op het moment een storing, waaronder ook Interactieve TV. Ik heb jullie gegevens doorgezet voor nader onderzoek. Voor meer informatie kunnen jullie onze storingspagina raadplegen.

Henk
Reputatie 1
Badge
groningen zelfdde probleem sinds gisteren
Reputatie 1
Bij mij doet het zich ook voor (ook Groningen).

Op het beeld blijft het laden bij 5e vlak. Op STB blijft het laden bij 3e ster. Dus dit komt niet overeen. STB 1963.
hier ook al vanaf gisteren dat de interactieve tv het niet doet en nergens staat een melding dat er storing is.
heb 2x gebeld gisteren en toen zeiden ze het zou na 6 uur weer verholpen zijn maar dus nog steeds niet.
Badge
hier ook al vanaf gisteren dat de interactieve tv het niet doet en nergens staat een melding dat er storing is.
heb 2x gebeld gisteren en toen zeiden ze het zou na 6 uur weer verholpen zijn maar dus nog steeds niet.

Zit je toevallig ook in de regio Groningen? Zo ja, dan is het toch een lokale storing gezien bovenstaande berichten.

Zit je toevallig ook in de regio Groningen? Zo ja, dan is het toch een lokale storing gezien bovenstaande berichten.

ja ook in groningen 
Reputatie 4
Badge +3
Er is op het moment een storing gaande in de regio Groningen, zie voor meer informatie onze storingspagina
.
Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Hier al sinds vanmorgen tv loos. Woon ook in groningen......is er nog steeds een storing hier??
Badge
Hier al sinds vanmorgen tv loos. Woon ook in groningen......is er nog steeds een storing hier??

Als je even op de link klikt die Henk net geeft de post voor je, dan had je het antwoord al geweten...
Als jij niks zinnigs te melden hebt, houd dan lekker je mond......slechte zaak van telfort dat dit al de hele dag moet duren!
Badge
Als jij niks zinnigs te melden hebt, houd dan lekker je mond......slechte zaak van telfort dat dit al de hele dag moet duren!

Eh wat? Je vraag is: 'is er nog steeds een storing hier??'

Als je dat vraagt, terwijl de link naar de pagina staat waar duidelijk aangegeven staat dat de storing er nog is...

Sorry voor de hulp hoor, kan er weinig aan doen dat je de ogen in de zak hebt zitten. Als je zo reageert op een zinnige aanwijzing van iemand op een forum, hoop ik dat je als beloning de rest van het weekend geen TV meer krijgt.
hallo hier ook vanaf van ochtend ook al het zelfde hoop dat er snel een oplossing komt tis zo stil zonder tv
ook groningen trouwens
Badge
hallo hier ook vanaf van ochtend ook al het zelfde hoop dat er snel een oplossing komt tis zo stil zonder tv

Laptop aan en met itv online URL kijken of als je tablet hebt via Telfort app brengt wellicht weer wat levendigheid in je (huis)kamer!
yes het telfort gelukt het bij ons voor mekaar te krijgen, wij hebben weer tv, hoe is het bij jullie?
Reputatie 1
Badge
hier werkt het ook weer dank u telfort
ik heb ook dezelfde probleem dat mijn interactieve tv niet verder komt bij het opstarten na het vijfde balkje en ik heb geen storing in mijn wijk ! weet iemand misschien wat ik kan of moet doen ??
Beste telfort,

Op dit moment heb ik sinds afgelopen donderdag ook bovengenoemd probleem. Het internet werkt prima.
Ik ben terug gegaan naar fabrieksinstellingen, onder resultaat. En heb de ontvanger gereset, zonder resultaat.

Er is ook geen storing in deze regio.
Alvast bedankt voor de hulp.

Reageer