beantwoord

Interactieve Tv werkt niet meer op onze iPads 2 met versie IOS 9.3.5

• 17 juni 2018
  • 13 reacties
  • 1351 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds enkele dagen werk de Telfort iTV app niet meer op onze iPads 2 met iOS versie 9.3.5
Krijg melding app werkt niet meer update beschikbaar vanaf iOS versie 10.0
Bijzonder vervelend aangezien we op vakantie gaan en we beiden gebruik willen maken van deze app
Wie kan ons helpen aangezien de voorgaande werkende app niet op de Appstore staat
Gr Bert
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 juni 2018, 19:40

Hoi Ba1001556575, welkom op het forum. Ik begrijp dat de app niet meer werkt en daar daar baal je ontzettend van. Je wilt gewoon lekker tv-kijken. Alleen nu werkt het niet meer. De nieuwe ITV app werkt helaas alleen maar meer met IOS10. Dus vandaar dat het niet werkt.

Wat Galdor68 volgens mij bedoelt is dat je een backup(reservekopie) van je iPad teruggezet. Op deze manier zijn de updates nog niet geinstalleerd. Maar dan moet je deze natuurlijk wel hebben. Een ander optie heb ik zo helaas niet, het spijt me.
Bekijk reactie

13 reacties

Dat is de zoveelste melding. Of een fout van Apple of van Telfort. Je toestel had gewoon de oude werkende moeten behouden.

Eventueel een backup terugzetten maar verder zal er weinig mogelijk zijn.
Hooguit via de website kijken.
Reputatie 1
Galder
Bedankt voor je reactie maar kun jij me uitleggen waar ik de vorige werkende app vandaan kan halen
Heb net als mijn vrouw nl dezelfde iPad 2 met versie IOS 9.3.5 welke afgelopen week nog normaal werkte
App Staat nl niet in de app store is deze nog ergens anders vandaan te downloaden
Gaan nl komende weekje vakantie zoubgraag nog oa wat van het wk voetbal willen zien
Hoor het wel bij voorbaat dank
Gr Bert
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Ba1001556575, welkom op het forum. Ik begrijp dat de app niet meer werkt en daar daar baal je ontzettend van. Je wilt gewoon lekker tv-kijken. Alleen nu werkt het niet meer. De nieuwe ITV app werkt helaas alleen maar meer met IOS10. Dus vandaar dat het niet werkt.

Wat Galdor68 volgens mij bedoelt is dat je een backup(reservekopie) van je iPad teruggezet. Op deze manier zijn de updates nog niet geinstalleerd. Maar dan moet je deze natuurlijk wel hebben. Een ander optie heb ik zo helaas niet, het spijt me.
@Bart - Telfortkan jij uitvinden waarom dit gebeurd dit zou toch niet moeten mogen. Zeker omdat de laatste app versie voor ios 10 is bedoeld dus dan zouden de apparaten met een lagere ios versie gewoon de voorgaande versie moeten houden.

Inderdaad als je het niet hebt werkt het niet maar inderdaad bedoelde ik een reservekopie terug zetten.
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPad2.
Apple is de hoofdschuldige door het niet meer supporten van de iPad2.
Maar waarom stelt Telfort de oude App niet weer beschikbaar ?
Microsoft ondersteunt xp niet meer maar dat houd niet in dat de software daarvoor bedoeld niet meer werkt.
als de vorige app versie niet geupdate is op een ipad 2 of 3 zou deze gewoon moeten werken, als je bij android de app niet update of een vorige versie installeerd werkt deze ook gewoon.
Reputatie 1
Beweer ik wat anders Galdor68 ?
Op een windows PC worden programma's niet automatisch geupdate.
Dat is nu wel gebeurt met de Telfort app. Die is zonder mijn medeweten geinstallleerd op mijn ipad.
Telfort moet de oude app beschikbaar stellen
Reputatie 8
Badge +19
Als Telfort de oude app beschikbaar zou stellen dan zal dat sowieso buiten de App Store om moeten gebeuren want het aanbieden van meerdere versies waaronder oudere wordt door de App Store niet ondersteund.
En als Telfort dat al zou doen, wat ik niet geloof, dan zal een oudere versie niet ondersteund worden.
Maar dat lijkt me minder belangrijk voor degenen die nu helemaal niet kunnen kijken op de nieuwe app...
Helaas zijn oudere versies van iOS-apps moeilijk of helemaal niet te vinden, in tegenstelling tot oudere Android apps die als apk-bestand makkelijk te vinden zijn.
Reputatie 1
Heb gisteren uitgebreid zitten chatten met service medewerkster van Telfort
Heel verhaal met uiteindelijk weinig resultaat en mededeling dat het pech hebben is voor een klein aantal mensen
Heb ook gevraagd of het niet de klantvriendelijkste oplossing is om de oude app beschikbaar te stellen
Volgens mij betreft het niet een klein aantal klanten en heb ook medegedeeld dat ik overweeg om mijn abonnementen mobiel
En internet Tv Bellen op te zeggen als Telfort dit probleem niet oplost en volgens mij zouden meer klanten dit moeten melden
Zodat ze in toekomst zo,n blunder niet meer zullen maken
Dit wilde toch nog even kwijt
Gr Bert
Reputatie 8
Badge +11
Nog nooit een iPad in handen gehad, maar kun je überhaupt sideloaden op Apple apparaten? Je zou anders niets hebben aan die oude app.
Ik dacht dat dat, in tegenstelling tot Androïd behoorlijk dichtgetimmerd was?
Reputatie 8
Badge +19
Nog nooit een iPad in handen gehad, maar kun je überhaupt sideloaden op Apple apparaten? Je zou anders niets hebben aan die oude app.
Ik dacht dat dat, in tegenstelling tot Androïd behoorlijk dichtgetimmerd was?

Ja, daar heb je zomaar gelijk in, sideloaden kan niet eens met die Apple meuk... 😉
Reputatie 1
Telfort kan de oude app onder een andere naam beschikbaar stellen. Lijkt mij niet zo ingewikkeld
Punt is die vorige app versie moet gewoon blijven werken als je automatisch updaten uit hebt staan of het nu op IOS of Android device is.

Of werkt dat IOS zoveel anders

Reageer