beantwoord

Interactieve TV werkt niet goed

• 19 april 2016
  • 6 reacties
  • 180 keer bekeken

Badge
Ik word een beetje moedeloos van ITV van Telfort, TV is niet om aan te zien, stilstaand beeld, geen geluid.
Settop box is bekabeld aan gesloten, van alles geprobeerd terug naar fabriek instellingen, software verwijderd dan gaat het even goed en begint het weer opnieuw.
Als dit zo blijft ga ik een om heen kijken voor een andere provider
icon

Beste antwoord door tarzey2014 21 april 2016, 15:48

Bedankt voor het melden. Fijn dat de TV het weer doet. Kun je het modem een harde reset geven. Wellicht dat dit helpt om je snelheid weer op pijl te krijgen. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Hallo Stephen Het modem harde reset gegeven snelheid is bijna op maximale haalbare snelheid, zie foto
nogmaals bedankt
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo tarzey, ik kan het heel goed begrijpen dat je er moedeloos van wordt. Zou je onderstaande stappen willen uitvoeren?
- Testen met andere HDMI-kabel.
- Testen met andere UTP-kabel.
- UTP kabel op een ander poortje op het modem aansluiten.

Laat je even weten of er verbetering is opgetreden?
Badge
Hallo tarzey, ik kan het heel goed begrijpen dat je er moedeloos van wordt. Zou je onderstaande stappen willen uitvoeren?

@ Stephen,
Sorry voor de late reactie, gisteravond laat thuis, de TV doet het weer goed na een aantal x modem reset aan jullie kant.
Alleen blijft mijn internetsnelheid ver achter bij de snelheid die ik normaal heb (73 Mbit).
Badge

@ Stephen,
Sorry voor de late reactie, gisteravond laat thuis, de TV doet het weer goed na een aantal x modem reset aan jullie kant.
Alleen blijft mijn internetsnelheid ver achter bij de snelheid die ik normaal heb (73 Mbit).

Hierbij een screendump van het modem
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden. Fijn dat de TV het weer doet. Kun je het modem een harde reset geven. Wellicht dat dit helpt om je snelheid weer op pijl te krijgen. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Badge

Hallo Stephen Het modem harde reset gegeven snelheid is bijna op maximale haalbare snelheid, zie foto
nogmaals bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Ik zie het! Graag gedaan! 🙂