beantwoord

Interactieve tv werkt helft van tijd niet

• 11 april 2019
  • 14 reacties
  • 210 keer bekeken

De laatste 2 maanden blijft het beeld van tv happeren blokjes in beeld dan weer geen beeld dan moet ik weer zappen naar een andere zender en weer terug als ik de modem opnieuw opstart en de tv ontvangers dan gaat het weer 1 a 2 dagen goed maar daarna begint de ellende weer heb inmiddels al van alles geprobeerd van harde reset van modem de draadloze verbindingsset opnieuw aangesloten maar niks lijkt te werken ben er nu wel een beetje klaar mee
Ook de softwareupdates blijven problemen geven
Betaal voor iets wat al maanden klote werkt ben er wel een beetje klaar mee
Het heeft altijd goed gefunctioneerd tot de laatste 2 maanden
In de telfort winkel wordt ik constant doorverwezen nemen niet eens de moeite om wat te doen .
Kan het zijn dat de modem stuk is
Hopende op een reactie voor een oplossing van dit probleem
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 april 2019, 09:03

Hoi @Bertje1975, haperend beeld, wat ontzettend irritant zeg. Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Nu heb je vrijwel alles al geprobeerd, het werkt ook even, maar daarna gaat het weer mis. Dit zou het modem kunnen zijn, maar ook de draadloze set. Om dit uit te sluiten heb ik je voor de zekerheid een nieuw modem gestuurd. Ik ben benieuwd of dat verbetering geeft. Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

14 reacties

Hoi Bart,

Ik heb het modem gereset, .

mijn ITV lost niet op met resetten. gisteren moest ik iedere 5 minuten naar een ander kanaal schakelen om de formule 1 verder te kunnen kijken.

Ik denk dat de apparaten inmiddels zo oud zijn, dat ze op het einde zitten.
wat kun je voor ons betekenen. we zijn al zo lang klant bij Telfort.
Reputatie 8
Badge +11
@Emielkk ik heb je net in het andere topic een reactie gestuurd. Nu geef je ook aan dat de ontvanger steeds vaker storing geeft. Niet zo mooi. Ik wil je dan ook nog eens vragen om het modem een reset te geven. Wil je mij in het andere topic laten weten wat voor effect dat heeft gehad?
Mijn interactieve TV ontvanger gaat steeds vaker in storing. ik moet hem dan stroomloos maken om er weer beeld uit te krijgen. dit moet ik ook steeds vaker doen. ons modem heeft nu wel al jaren prima gewerkt. maar ik denk dat hij nu zo oud is dat vervangen wel een handige optie zal zijn. Telfort hoe kunnen jullie mij hierbij helpen?
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben erg benieuwd naar jouw bevindingen. Ik zie ze graag verschijnen als je het modem hebt getest.
Oje dank je wel ga het uitproberen
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Bertje1975, haperend beeld, wat ontzettend irritant zeg. Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Nu heb je vrijwel alles al geprobeerd, het werkt ook even, maar daarna gaat het weer mis. Dit zou het modem kunnen zijn, maar ook de draadloze set. Om dit uit te sluiten heb ik je voor de zekerheid een nieuw modem gestuurd. Ik ben benieuwd of dat verbetering geeft. Ik hoor het graag.
Ja heb alles al geprobeerd ook dat
Reputatie 8
Badge +17
Heb je het modem gereset door het gaatje achterop het modem 10 sec in te drukken
****** huisnummer **

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer + klantnummer dan ziet webcare wie je bent als ze aan je topic toezijn
Ja nergens geen problemen mee gehad voor die tijd
Reputatie 8
Badge +17
Zitten de devolos in een enkel stopcontact en hebben ze wel goed gewerkt voordat dit gedoe is begonnen
EXperia box v8 en is glasvezelaansluiting
Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je precies en betreft het een koper- of glasvezel aansluiting.
Valt het internet ook uit

Reageer