beantwoord

Interactieve tv werkt helft van tijd niet


De laatste 2 maanden blijft het beeld van tv happeren blokjes in beeld dan weer geen beeld dan moet ik weer zappen naar een andere zender en weer terug als ik de modem opnieuw opstart en de tv ontvangers dan gaat het weer 1 a 2 dagen goed maar daarna begint de ellende weer heb inmiddels al van alles geprobeerd van harde reset van modem de draadloze verbindingsset opnieuw aangesloten maar niks lijkt te werken ben er nu wel een beetje klaar mee
Ook de softwareupdates blijven problemen geven
Betaal voor iets wat al maanden klote werkt ben er wel een beetje klaar mee
Het heeft altijd goed gefunctioneerd tot de laatste 2 maanden
In de telfort winkel wordt ik constant doorverwezen nemen niet eens de moeite om wat te doen .
Kan het zijn dat de modem stuk is
Hopende op een reactie voor een oplossing van dit probleem
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 april 2019, 09:03

Hoi @Bertje1975, haperend beeld, wat ontzettend irritant zeg. Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Nu heb je vrijwel alles al geprobeerd, het werkt ook even, maar daarna gaat het weer mis. Dit zou het modem kunnen zijn, maar ook de draadloze set. Om dit uit te sluiten heb ik je voor de zekerheid een nieuw modem gestuurd. Ik ben benieuwd of dat verbetering geeft. Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je precies en betreft het een koper- of glasvezel aansluiting.
Valt het internet ook uit
EXperia box v8 en is glasvezelaansluiting
Reputatie 8
Badge +17
Zitten de devolos in een enkel stopcontact en hebben ze wel goed gewerkt voordat dit gedoe is begonnen
Ja nergens geen problemen mee gehad voor die tijd
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer + klantnummer dan ziet webcare wie je bent als ze aan je topic toezijn
****** huisnummer **

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +17
Heb je het modem gereset door het gaatje achterop het modem 10 sec in te drukken
Ja heb alles al geprobeerd ook dat
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Bertje1975, haperend beeld, wat ontzettend irritant zeg. Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Nu heb je vrijwel alles al geprobeerd, het werkt ook even, maar daarna gaat het weer mis. Dit zou het modem kunnen zijn, maar ook de draadloze set. Om dit uit te sluiten heb ik je voor de zekerheid een nieuw modem gestuurd. Ik ben benieuwd of dat verbetering geeft. Ik hoor het graag.
Oje dank je wel ga het uitproberen
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben erg benieuwd naar jouw bevindingen. Ik zie ze graag verschijnen als je het modem hebt getest.

Reageer