beantwoord

Interactieve tv via DLAN WiFi adapter

• 1 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 1
Ik probeer mijn Interactieve tvkastje te verbinden via een een ethernetaansluiting die gekoppeld is aan een Devolo DLAN WiFi adapter. Deze heeft wel een eigen netwerknaam. Nu krijg ik een foutmelding dat de tv ontvanger geen verbinding kan worden met het netwerk. Kan ik op de een of andere manier toch de verbing tot stand brengen?
icon

Beste antwoord door Enterprise 1 oktober 2018, 22:33

Volgens mij heb je daar een dLAN Powerline adapter voor nodig en werkt de TV-ontvanger niet met een dLAN Wifi-adapter.

NB. De teksteditor werkt niet goed, ik kan het bericht niet bewerken.
Daarom nogmaals gepost.
Bekijk reactie

8 reacties

De andere Devolo zit wel bedraad in de Experia?
Reputatie 1
Yes
Je hebt via wifi wel verbinding met die adapter? Ik vermoed zelf dat een kabeltje niet goed zit. Als je bij wijze van test de ontvanger direct op de experia aansluit heb je dan wel verbinding.
Reputatie 8
Badge +19
Volgens mij heb je daar een dLAN Powerline adapter voor nodig en werkt de TV-ontvanger niet met een [url=https://www.devolo.nl/dlan-wifi-adapter/[/url]dLAN Wifi-adapter...
Reputatie 8
Badge +19
Volgens mij heb je daar een dLAN Powerline adapter voor nodig en werkt de TV-ontvanger niet met een dLAN Wifi-adapter.

NB. De teksteditor werkt niet goed, ik kan het bericht niet bewerken.
Daarom nogmaals gepost.
Het hangt inderdaad van het type af er zijn wel geschikte modellen als ik het zo lees

Voor de aansluiting van netwerkapparaten zijn de dLAN®️ WiFi-adapters uitgerust met maximaal twee Gigabit of drie Fast Ethernet LAN-aansluitingen, waarmee u computer, spelconsole, of televisie direct aansluit op uw WiFi-stopcontact. Uitgebreide bekabelingen behoren daarmee tot het verleden - uw apparaten sluit u eenvoudig en flexibel aan op elk stopcontact.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi agou, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag de tv-ontvanger wil aansluiten op een Devolo Dlan WiFi. Dit werkt alleen niet. Dat is jammer. Vermoedelijk is het type niet geschikt zoals hierboven ook beschreven wordt. Wellicht kun je het in de specificaties van het type terugvinden.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je naar de verschillende types kunnen kijken? Ben je er uit gekomen en kun je nu lekker tv kijken? We zijn erg benieuwd.

Reageer