beantwoord

Interactieve tv start niet meer op sinds stroomstoring

  • 1 januari 2020
  • 61 reacties
  • 1525 keer bekeken

Reputatie 1

Op oude jaars dag stroomstoring gehad in Limburg, sindsdien duurt het heel lang voordat de tv modem opstart, komt tot 20 %, komt dan met foutmelding 301, alles al gedaan zoals vermeld bij de foutmelding 301.

Voor de stroomstoring werkte alles perfect, tv modem is aangesloten via vaste kabel. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem

 

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door schusser 3 maart 2020, 19:22

Eindelijk weer TV, nadat men het oude Abonnement heeft afgesloten en een nieuw heeft geactiveerd.

En Telfort heeft ook nog een mooie vergoeding geregeld, erg blij mee.

Bedankt voor je hulp en het  monitoren van dit probleem.

Nogmaals bedankt, eind goed alles goed

Bekijk reactie

61 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @schusser, ik ben ook blij dat het nu is opgelost en jij weer normaal tv kunt kijken. De oplossing met de nieuwe apparatuur is ook handig, maar laten we hopen dat het niet nodig gaat zijn :wink:

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we denken graag met je mee.

Reputatie 1

Ja abonnements nummer is gewijzigd, telfort heeft nog gebeld of alles nu goed was. ik heb de vraag gesteld wat e doen met het nieuwe modem, dat mocht ik houden voor het geval dat.

Nogmaals bedankt voor je hulp

Reputatie 8
Badge +11

Dat komt door het nieuwe abonnement inderdaad, als tv opnieuw wordt toegevoegd wordt er automatisch nieuwe apparatuur toegestuurd. Heb je de tv-ontvanger ook opnieuw aangemeld met een nieuw abonnementsnummer? Die zal ook veranderd zijn met deze wijziging.
De ontvangers die je hebt gekregen, is dat een ander model? Als het een nieuwer model is zou ik die gebruiken en dan de oude terugsturen :slight_smile:

Reputatie 1

Alleen wat ik nu weer niet begrijp is dat vandaag alweer een nieuw TV-modem is afgeleverd dit

is de derde sinds de storing. Alleen ik weet niet wat ik er mee moet, moet ik deze gebruiken of terug sturen, of komt dit door het nieuwe abonnement is geactiveerd.

Reputatie 8
Badge +11

Daar ben ik ook erg blij om @schusser! We hebben er even voor nodig gehad, maar het is gelukt. De meldingen die bij de specialisten en de klantenafdeling staan zijn nog niet afgesloten zo te zien, ik ga er vanuit dat er naar aanleiding daarvan nog contact met je zal opgenomen om het voor hen ook af te ronden. Veel kijkplezier weer!

Reputatie 1

Eindelijk weer TV, nadat men het oude Abonnement heeft afgesloten en een nieuw heeft geactiveerd.

En Telfort heeft ook nog een mooie vergoeding geregeld, erg blij mee.

Bedankt voor je hulp en het  monitoren van dit probleem.

Nogmaals bedankt, eind goed alles goed

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @schusser, ik zie dat er nu een volgende stap is gezet door de specialisten. Zo te zien halen ze tv nu in het geheel uit jouw abonnement, om het daarna weer toe te voegen. Het is een wat radicalere stap dan tot nu toe is gedaan, maar gezien de situatie lijkt me dat ook wel een verstandige keuze. Ze blijven het voor je in de gaten houden en ik doe dat op afstand ook voor je.

Reputatie 8
Badge +11

Dan hoop ik dat hij het eerst gedaan heeft, en dat het ook duidelijk in zijn opdracht heeft gestaan. Als het daar niet duidelijk in stond was het voor hem mogelijk ook niet duidelijk dat dat verwacht werd van hem. De bal ligt dan nu weer bij Wilfred en de specialisten, om te kijken wat de volgende stap is. 

Reputatie 1

Nee de Monteur ging naar een volgende storing.

 

Reputatie 8
Badge +11

Nog een monteur op jouw adres is een beetje gek inderdaad, die voegt niet veel meer toe na de vorige bezoeken. Weet je of hij alleen bij jou thuis is geweest, of is hij ook nog in een wijkkast of centrale geweest? In de notitie van Wilfred zie ik namelijk een verzoek voor de monteur staan om een specifieke test buitenshuis te doen.

Reputatie 1

Vandaag weer een monteur geweest van Telfort, deze meneer was al twee keer eerder geweest en gaf al direkt aan dat hij niks kon betekenen, omdat al alle apparatuur is vervangen. Hij heeft een melding / bon gemaakt naar TV en Media van Telfort, dit kon vijf werkdagen duren voordat de bon wordt opgepakt. Verder maakte hij  nog een suggestie om volledig over te stappen naar KPN, mooi maar ik heb geen zin om nog meer Abonnement te gaan betalen.

Jammer dat ze weer een monteur sturen die al drie keer op hetzelfde adres is geweest, wetende dat deze niks kan betekenen.

 

Frustatie en afwachten, afwachten en nog eens afwachten

Reputatie 8
Badge +11

Na mijn vorige bericht in het topic is er zo te zien nog eens contact met je geweest. Het is nog niet opgelost maar er zijn meerdere partijen mee bezig om het wel opgelost te krijgen.

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie dat er gisteren naar aanleiding van mijn mail weer contact met je is geweest. Helaas nog niet inhoudelijk met een oplossing, maar zo te zien wel met een afspraak om je op de hoogte te houden. 

Reputatie 8
Badge +11

Op die manier wordt je geduld wel getest inderdaad. Ik ken beide collega's niet persoonlijk, dus ik weet niet waarom hij niet kon bellen. De griep gaat aardig rond dus het zou kunnen zijn dat hij daardoor getroffen is, maar ik zou dan verwachten dat iemand anders namens hem belt. Ik heb beiden een mail gestuurd met het verzoek jou te bellen en je op de hoogte te houden!

Reputatie 1

Dinsdag en mooie mail gehad, geen melding dat er iemand zou bellen, zie onderstaande.

 

Beste meneer Schusser,

U heeft voor vandaag een telefonische afspraak staan met mijn collega Wilfred. Helaas is Wilfred vandaag afwezig. Zodra hij weer aanwezig is, neemt hij telefonisch contact met u op. 

Onze excuses voor het ongemak. 

Met vriendelijke groet,

Dembirly 

Telfort Klantenservice

 

Inmiddels is het alweer donderdag, niemand heeft terug gebeld, dus wat doen we dan maar weer,

AFWACHTEN, AFWACHTEN en nog eens AFWACHTEN

Reputatie 8
Badge +11

De internetsnelheid en het tv signaal hebben met elkaar te maken, maar of het deze specifieke foutmelding veroorzaakt durf ik niet te zeggen. Het is inderdaad nog in behandeling bij de specialisten, hun volgende stappen zijn voor mij ook nog afwachten. Beide afdelingen zijn met elkaar in contact, zodat ze van elkaar weten hoe, wat en wanneer als er meer bekend is. Ik hoop dat er snel weer een update beschikbaar komt!

Reputatie 1

Donderdag heeft eindelijk iemand van Telfort contact opgenomen aan de hand een klacht via e-mail, hij wist te vertellen dat ze er nog altijd mee bezig zijn, en dat waarschijnlijk de lage internet snelheid de oorzaak is van dat de tv-modem niet kan opstarten.

Alleen hij kon niet vertellen hoe dit zou worden opgelosd, dus alweer maar weer afwachten.

We doen niets anders dan maar afwachten, afwachten en nog eens afwachten.

Reputatie 8
Badge +11

Zoals je het omschrijft klinkt het heel hopeloos inderdaad. Dat is zeker niet hoe we willen dat het voelt! Ik zie dat er toevallig eerder vandaag contact is geweest vanuit de klachtenafdeling, naar aanleiding van de klacht die je via de website had verzonden. Zij hebben ook contact gehad met de specialisten die er mee bezig zijn. Ondanks dat het mogelijk nog niet zo voelt, is het bij goede partijen in behandeling die beiden niet zomaar opgeven.

Reputatie 1

Wat nu er komt totaal geen respons vanuit telfort, klantenservice bellen heeft geen zin, zij hebben schijnbaar geen historie van wat er allemaal gedaan is, waar kun je dan terecht met je probleem.

Reputatie 8
Badge +11

Ik kan me niet voorstellen dat het niet opgelost kan worden, mocht het op de een of andere manier toch onmogelijk blijken zullen de specialisten dat aangeven. Op dat moment kan er gekeken worden wat er dan zal gebeuren, maar ik verwacht zoals gezegd niet dat nodig zal zijn. 

Reputatie 1

Laten we hopen, maar stel voor dat dit niet kan worden opgelost wat gaat er dan gebeuren

Reputatie 8
Badge +11

Dat kan ik me voorstellen inderdaad. Het bellen naar de klantenservice zou ik ook niet doen in dit geval, het wordt al op een hoger niveau behandeld. Dat houdt in dat het de reguliere klantenservice in dit specifieke geval weinig voor je kan betekenen.

Het is gelukkig nog in behandeling bij de specialisten, zij zullen nog contact met je opnemen voor de vervolgstappen. Ik zie er niet bij staan wanneer dat precies zal gebeuren, maar ik verwacht vandaag of uiterlijk morgen. Het is nu in behandeling een andere afdeling dan de afdeling waar de toegangscode voor was, daardoor geeft die code nu aan niet meer te bestaan. De specialisten blijven er mee bezig en ze vergeten je niet, geen zorgen.

Reputatie 1

Vanmorgen heeft mijn dochter nogmaals met de Telfort gebeld en aangegeven dat de TV nog steeds niet werkt. Ja het kon liggen aan de draadloze verbindingsadapter, zij heeft aangegeven dat een vaste kabel ligt tussen de TV en het modem, ja maar eerst moeten we dit controleren en dan terug bellen als dit niet helpt ze zouden een mail sturen hoe te handelen.

En de mail van de technishe dienst werkt ook niet foute toegangscode terwijl de 7 dagen nog niet om zijn,

nu ben ik helemaal radeloos, 

Reputatie 8
Badge +11

De foutmelding is erg koppig dus, maar zoals je merkt wordt er wel hard aan gewerkt. Deze monteur zal een terugkoppeling geven aan de specialisten en zij kijken daarna weer verder. Ik kan me niet voorstellen dat het niet opgelost kan worden, ondanks dat ik niet kan verklaren waarom de melding blijft. Het is bij de juiste personen in behandeling gelukkig.

Reputatie 1

Vandaag is iemand van KPN net(regfiber) geweest, hebben poort move toegepast, een andere poort gebruikt resultaat nog steeds geen TV,. foutcode 301, hoe verder als dit niet kan worden opgelost.

Reageer