beantwoord

Interactieve tv start niet meer op sinds stroomstoring

  • 1 januari 2020
  • 61 reacties
  • 1150 keer bekeken

Reputatie 1

Op oude jaars dag stroomstoring gehad in Limburg, sindsdien duurt het heel lang voordat de tv modem opstart, komt tot 20 %, komt dan met foutmelding 301, alles al gedaan zoals vermeld bij de foutmelding 301.

Voor de stroomstoring werkte alles perfect, tv modem is aangesloten via vaste kabel. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem

 

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door schusser 3 maart 2020, 19:22

Eindelijk weer TV, nadat men het oude Abonnement heeft afgesloten en een nieuw heeft geactiveerd.

En Telfort heeft ook nog een mooie vergoeding geregeld, erg blij mee.

Bedankt voor je hulp en het  monitoren van dit probleem.

Nogmaals bedankt, eind goed alles goed

Bekijk reactie

61 reacties

Reputatie 1

Vandaag weer een monteur geweest van Telfort, deze meneer was al twee keer eerder geweest en gaf al direkt aan dat hij niks kon betekenen, omdat al alle apparatuur is vervangen. Hij heeft een melding / bon gemaakt naar TV en Media van Telfort, dit kon vijf werkdagen duren voordat de bon wordt opgepakt. Verder maakte hij  nog een suggestie om volledig over te stappen naar KPN, mooi maar ik heb geen zin om nog meer Abonnement te gaan betalen.

Jammer dat ze weer een monteur sturen die al drie keer op hetzelfde adres is geweest, wetende dat deze niks kan betekenen.

 

Frustatie en afwachten, afwachten en nog eens afwachten

Reputatie 8
Badge +11

Nog een monteur op jouw adres is een beetje gek inderdaad, die voegt niet veel meer toe na de vorige bezoeken. Weet je of hij alleen bij jou thuis is geweest, of is hij ook nog in een wijkkast of centrale geweest? In de notitie van Wilfred zie ik namelijk een verzoek voor de monteur staan om een specifieke test buitenshuis te doen.

Reputatie 1

Nee de Monteur ging naar een volgende storing.

 

Reputatie 8
Badge +11

Dan hoop ik dat hij het eerst gedaan heeft, en dat het ook duidelijk in zijn opdracht heeft gestaan. Als het daar niet duidelijk in stond was het voor hem mogelijk ook niet duidelijk dat dat verwacht werd van hem. De bal ligt dan nu weer bij Wilfred en de specialisten, om te kijken wat de volgende stap is. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @schusser, ik zie dat er nu een volgende stap is gezet door de specialisten. Zo te zien halen ze tv nu in het geheel uit jouw abonnement, om het daarna weer toe te voegen. Het is een wat radicalere stap dan tot nu toe is gedaan, maar gezien de situatie lijkt me dat ook wel een verstandige keuze. Ze blijven het voor je in de gaten houden en ik doe dat op afstand ook voor je.

Reputatie 1

Eindelijk weer TV, nadat men het oude Abonnement heeft afgesloten en een nieuw heeft geactiveerd.

En Telfort heeft ook nog een mooie vergoeding geregeld, erg blij mee.

Bedankt voor je hulp en het  monitoren van dit probleem.

Nogmaals bedankt, eind goed alles goed

Reputatie 8
Badge +11

Daar ben ik ook erg blij om @schusser! We hebben er even voor nodig gehad, maar het is gelukt. De meldingen die bij de specialisten en de klantenafdeling staan zijn nog niet afgesloten zo te zien, ik ga er vanuit dat er naar aanleiding daarvan nog contact met je zal opgenomen om het voor hen ook af te ronden. Veel kijkplezier weer!

Reputatie 1

Alleen wat ik nu weer niet begrijp is dat vandaag alweer een nieuw TV-modem is afgeleverd dit

is de derde sinds de storing. Alleen ik weet niet wat ik er mee moet, moet ik deze gebruiken of terug sturen, of komt dit door het nieuwe abonnement is geactiveerd.

Reputatie 8
Badge +11

Dat komt door het nieuwe abonnement inderdaad, als tv opnieuw wordt toegevoegd wordt er automatisch nieuwe apparatuur toegestuurd. Heb je de tv-ontvanger ook opnieuw aangemeld met een nieuw abonnementsnummer? Die zal ook veranderd zijn met deze wijziging.
De ontvangers die je hebt gekregen, is dat een ander model? Als het een nieuwer model is zou ik die gebruiken en dan de oude terugsturen :slight_smile:

Reputatie 1

Ja abonnements nummer is gewijzigd, telfort heeft nog gebeld of alles nu goed was. ik heb de vraag gesteld wat e doen met het nieuwe modem, dat mocht ik houden voor het geval dat.

Nogmaals bedankt voor je hulp

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @schusser, ik ben ook blij dat het nu is opgelost en jij weer normaal tv kunt kijken. De oplossing met de nieuwe apparatuur is ook handig, maar laten we hopen dat het niet nodig gaat zijn :wink:

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we denken graag met je mee.

Reageer