beantwoord

Interactieve tv start niet meer op sinds stroomstoring

  • 1 januari 2020
  • 61 reacties
  • 1524 keer bekeken


Toon het eerste bericht

61 reacties

Reputatie 1

Wat gaat er nu verder gebeuren, moet ik weer contact opnemen met Telfort, of wordt ik door hen benaderd.

 

Reputatie 8
Badge +11

De technische dienst heeft de melding nog in behandeling, zodra zij meer weten zullen zij jou bellen. De laatste melding die erin staat is de aansturing van de monteur van de netwerkbeheerder gisteren. Die is wel geweest begreep ik, maar de terugkoppeling daarvan is voor mij niet zichtbaar. Voor de technische dienst gelukkig wel, aan de hand daarvan zullen zij kijken wat er nu gaat gebeuren.

Reputatie 1

Weer een mooie mail van Telfort dat de storing is opgelost, als dit niet zo is moet ik maar weer contact opnemen met de technische dienst. zie onderstaande, wat nu te doen.

 

 

Beste meneer/mevrouw Schusser,

Een tijdje geleden heeft u een storing gemeld. Deze is nu opgelost.

Is de storing toch niet opgelost?
Bel ons dan binnen 7 dagen, vanaf het aansluitadres, via ***, optie 1. Uw toegangscode is ***. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur.

Heeft u nog vragen?
Ga dan naar telfort.nl/contact.

Reputatie 1

Zelf maar weer contact gehad met Telfort, er komt weer een monteur langs, waarvan ik bang dat deze 

voor deze storing niets kan betekenen. Aangezien de vorige ook geen oplossing hadden.

Reputatie 8
Badge +11

Dat mailtje lijkt te zijn veroorzaakt doordat een van de opdrachten van een monteur was afgemeld, vaak betekent dat dat het probleem is opgelost. In dit geval overduidelijk niet. Ik zie de afspraak staan voor de volgende monteur, het zou kunnen dat het een specialistische monteur is die alles in het netwerk tot in detail kan nakijken. Ik kan niet zien wat voor monteur het wordt, maar ik deel jouw gevoel dat een gewone monteur niets kan betekenen. Ik ben benieuwd naar de uitkomst van dit bezoek.

Reputatie 1

Vandaag weer Monteur geweest van KPN, heeft van alles gecontroleerd wat de vorige ook gedaan hebben, maar helaas nog steeds geen TV. ikHeb wel een of ander referentienummer gekregen, moet ik doorgeven als iemand belt van de technische dienst. Ref. 1001694116.

Dus maar weer afwachtten.

Reputatie 1

Vandaag maar weer gebeld met Telfort, ze gaan uitzoeken wie nu wat aan het doen is, zo komen we ook niet verder

Reputatie 8
Badge +11

De meerwaarde van monteurs die elke keer hetzelfde nakijken zie ik persoonlijk ook niet inderdaad. Ik zie nu wel weer een melding staan dat het zou zijn opgelost, maar gezien de eerdere berichten in dit topic durf ik daar zo niet van uit te gaan. Krijg jij nu wel beeld @schusser? Of is de situatie nog niets veranderd?

Reputatie 1

Nee de situatie is dat ik nog steeds geen beeld heb, net contact gehad met de technische dienst, ze zouden weer een ticket aan maken, en als ik het goed heb begrepen met KPN net contact opnemen, ik zou hierover bericht krijgen, dat zijden ze gisteren ook wij bellen u terug we moeten een en ander uitzoeken, tot op heden geen telefoontje gehad of bericht.

Reputatie 8
Badge +11

Daar was ik al bang voor. Ik heb opnieuw een toelichting gemaakt op de melding, zodat het verder opgepakt kan worden. Ik blijf het voor je volgen en ik hoop dat ik je snel meer kan vertellen. Het is blijkbaar een heel hardnekkig probleem.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @schusser, ik zie dat er zaterdag naar aanleiding van de toelichting contact is geweest en dat daarbij een andere actie is uitgezet. Het klinkt alsof het nu de juiste kant op gaat, het wordt nu op een ander vlak onderzocht. Ik ben benieuwd wat hier uit komt, zoals je inmiddels gewend bent blijf ik het volgen :slight_smile:

Reputatie 1

Vandaag is iemand van KPN net(regfiber) geweest, hebben poort move toegepast, een andere poort gebruikt resultaat nog steeds geen TV,. foutcode 301, hoe verder als dit niet kan worden opgelost.

Reputatie 8
Badge +11

De foutmelding is erg koppig dus, maar zoals je merkt wordt er wel hard aan gewerkt. Deze monteur zal een terugkoppeling geven aan de specialisten en zij kijken daarna weer verder. Ik kan me niet voorstellen dat het niet opgelost kan worden, ondanks dat ik niet kan verklaren waarom de melding blijft. Het is bij de juiste personen in behandeling gelukkig.

Reputatie 1

Vanmorgen heeft mijn dochter nogmaals met de Telfort gebeld en aangegeven dat de TV nog steeds niet werkt. Ja het kon liggen aan de draadloze verbindingsadapter, zij heeft aangegeven dat een vaste kabel ligt tussen de TV en het modem, ja maar eerst moeten we dit controleren en dan terug bellen als dit niet helpt ze zouden een mail sturen hoe te handelen.

En de mail van de technishe dienst werkt ook niet foute toegangscode terwijl de 7 dagen nog niet om zijn,

nu ben ik helemaal radeloos, 

Reputatie 8
Badge +11

Dat kan ik me voorstellen inderdaad. Het bellen naar de klantenservice zou ik ook niet doen in dit geval, het wordt al op een hoger niveau behandeld. Dat houdt in dat het de reguliere klantenservice in dit specifieke geval weinig voor je kan betekenen.

Het is gelukkig nog in behandeling bij de specialisten, zij zullen nog contact met je opnemen voor de vervolgstappen. Ik zie er niet bij staan wanneer dat precies zal gebeuren, maar ik verwacht vandaag of uiterlijk morgen. Het is nu in behandeling een andere afdeling dan de afdeling waar de toegangscode voor was, daardoor geeft die code nu aan niet meer te bestaan. De specialisten blijven er mee bezig en ze vergeten je niet, geen zorgen.

Reputatie 1

Laten we hopen, maar stel voor dat dit niet kan worden opgelost wat gaat er dan gebeuren

Reputatie 8
Badge +11

Ik kan me niet voorstellen dat het niet opgelost kan worden, mocht het op de een of andere manier toch onmogelijk blijken zullen de specialisten dat aangeven. Op dat moment kan er gekeken worden wat er dan zal gebeuren, maar ik verwacht zoals gezegd niet dat nodig zal zijn. 

Reputatie 1

Wat nu er komt totaal geen respons vanuit telfort, klantenservice bellen heeft geen zin, zij hebben schijnbaar geen historie van wat er allemaal gedaan is, waar kun je dan terecht met je probleem.

Reputatie 8
Badge +11

Zoals je het omschrijft klinkt het heel hopeloos inderdaad. Dat is zeker niet hoe we willen dat het voelt! Ik zie dat er toevallig eerder vandaag contact is geweest vanuit de klachtenafdeling, naar aanleiding van de klacht die je via de website had verzonden. Zij hebben ook contact gehad met de specialisten die er mee bezig zijn. Ondanks dat het mogelijk nog niet zo voelt, is het bij goede partijen in behandeling die beiden niet zomaar opgeven.

Reputatie 1

Donderdag heeft eindelijk iemand van Telfort contact opgenomen aan de hand een klacht via e-mail, hij wist te vertellen dat ze er nog altijd mee bezig zijn, en dat waarschijnlijk de lage internet snelheid de oorzaak is van dat de tv-modem niet kan opstarten.

Alleen hij kon niet vertellen hoe dit zou worden opgelosd, dus alweer maar weer afwachten.

We doen niets anders dan maar afwachten, afwachten en nog eens afwachten.

Reputatie 8
Badge +11

De internetsnelheid en het tv signaal hebben met elkaar te maken, maar of het deze specifieke foutmelding veroorzaakt durf ik niet te zeggen. Het is inderdaad nog in behandeling bij de specialisten, hun volgende stappen zijn voor mij ook nog afwachten. Beide afdelingen zijn met elkaar in contact, zodat ze van elkaar weten hoe, wat en wanneer als er meer bekend is. Ik hoop dat er snel weer een update beschikbaar komt!

Reputatie 1

Dinsdag en mooie mail gehad, geen melding dat er iemand zou bellen, zie onderstaande.

 

Beste meneer Schusser,

U heeft voor vandaag een telefonische afspraak staan met mijn collega Wilfred. Helaas is Wilfred vandaag afwezig. Zodra hij weer aanwezig is, neemt hij telefonisch contact met u op. 

Onze excuses voor het ongemak. 

Met vriendelijke groet,

Dembirly 

Telfort Klantenservice

 

Inmiddels is het alweer donderdag, niemand heeft terug gebeld, dus wat doen we dan maar weer,

AFWACHTEN, AFWACHTEN en nog eens AFWACHTEN

Reputatie 8
Badge +11

Op die manier wordt je geduld wel getest inderdaad. Ik ken beide collega's niet persoonlijk, dus ik weet niet waarom hij niet kon bellen. De griep gaat aardig rond dus het zou kunnen zijn dat hij daardoor getroffen is, maar ik zou dan verwachten dat iemand anders namens hem belt. Ik heb beiden een mail gestuurd met het verzoek jou te bellen en je op de hoogte te houden!

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie dat er gisteren naar aanleiding van mijn mail weer contact met je is geweest. Helaas nog niet inhoudelijk met een oplossing, maar zo te zien wel met een afspraak om je op de hoogte te houden. 

Reputatie 8
Badge +11

Na mijn vorige bericht in het topic is er zo te zien nog eens contact met je geweest. Het is nog niet opgelost maar er zijn meerdere partijen mee bezig om het wel opgelost te krijgen.

Reageer