Interactieve tv standbyscherm

• 13 maart 2014
  • 0 reacties
  • 763 keer bekeken

Als de interactieve tvontvanger op standby staat is er op het tv scherm een zwart beeld te zien waarop de tekst : " Druk op (aan/uit-knop)  om de TV-ontvanger aan te zetten" staat . Dit is bij zowel HDMI als scart het geval. Omdat ik ook andere apparatuur zoals een DVD-speler en satellietontvanger op de tv heb aangesloten via scart/hdmi zorgt dit scherm voor problemen. Het blijft staan waardoor ik het beeld van de  andere apparatuur niet of vervormd te zien krijg.  In het Menu van de itv ontvanger is dit scherm niet uit te schakelen. Zou dit  scherm middels een firmwareupdate uitgeschakeld kunnen worden of anders in het menu een optie opnemen waarmee je dit scherm zelf kunt uitschakelen? Het gaat er dus niet om dat het beeld automatisch op scart of hdmi springt als je de ontvanger aanzet, maar alleen dat zwarte scherm met tekst als de ontvanger op stand by zet. Dat is gewoon een overbodige luxe. andere apparatuur heeft dit ook niet en krijgt ook gewoon automatisch beeld zonder problemen. Ik hoop dat Telfort hier wat mee wil doen.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer