beantwoord

Interactieve TV soms blokjes of hapering

• 15 juni 2016
  • 7 reacties
  • 652 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 24 reacties
Sinds vorige week maandag zijn wij Alles-in-1 Glasvezel klant geworden van Telfort. Het begon meteen al goed want de TV lampje brande niet meteen op de experiabox v8 waardoor de tv ontvanger ook niet werkte, uurtje later maar gebeld en er werd gezegd raar probleem komt niet voor etc ze dachten het ligt aan de tv ontvanger dus hebben ze een nieuwe gestuurd:?.

2 dagen later brande de TV lampje alle diensten waren online. Toen kwam het andere probleem met de TV soms sporadisch treed het op dat je blokjes ziet of 't hapert telkens als ik tv kijk zie je wel iets in beeld en vandaag ook dat blauwe schermpje dat je geen tv kon kijken en dat je moest zappen. (Dit was met t nieuw kastje er werd aanbevolen om de nieuwe aan te sluiten en de oude terug te sturen).

Ik heb alles al gereset de experiabox met een tandenstoker achter en de software verwijderd en fabrieksinstellingen gedaan van de tv ontvanger. Ook heb ik al een andere poort en kabel gebruikt geen effect.

Het internet werkt gewoon perfect dus wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door co7 15 juni 2016, 21:04

Update

Toch maar gebeld en ze sturen een nieuwe NTU en experiabox aangezien alleen de tv ontvanger is vervangen om 't uit te sluiten dat t niet aan de hardware ligt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1
Update

Toch maar gebeld en ze sturen een nieuwe NTU en experiabox aangezien alleen de tv ontvanger is vervangen om 't uit te sluiten dat t niet aan de hardware ligt.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook meerdere malen gereset, software opnieuw ingeladen etc. Ben benieuwd of dit het voor jou oplost, kan mij wellicht ook helpen!
Reputatie 1
Update

Vrijdag pakket ontvangen met alleen een experiabox en geen NTU!

Meteen aangesloten en de afgelopen dagen aangekeken, maar heb geen problemen meer ondervonden in het beeld dus 't lijkt opgelost.

De vervangende NTU was blijkbaar toch niet nodig ;)

Mocht ik er toch weer last van hebben dan hoor je 't wel.
Mooi om te horen. Ik krijg ook een nieuwe experiabox, dus hoop dat het bij mij ook werkt!
Reputatie 1
Mooi om te horen. Ik krijg ook een nieuwe experiabox, dus hoop dat het bij mij ook werkt!

Ik hoop 't ook voor je. Please let me know if it did? :8
Bij mij heeft het helaas niet geholpen .. 😞
Reputatie 1
Bij mij heeft het helaas niet geholpen .. :(

Jammer man. Ik hoop dat Telfort er alles aan doet om dit zsm opgelost te krijgen en dat dit niet al te lang duurt 😞